کلهر: سرنوشت قهرمانی دست استقلالی ها نیست


سرویس خبر شماره: 2019364
17 مه 1403 در 00:48
6.1 هزار امتیاز خبر|

5نقطه نظر

عثمر باید دوباره حمایت شود

هافبک سابق پرسپولیس ضمن انتقاد از سرمربی برزیلی این تیم معتقد است باید از او حمایت شود.

کلهر: سرنوشت قهرمانی دست استقلالی ها نیست

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمود کلهر با اشاره به اینکه پرسپولیس فرصت صد گلزنی مقابل سپاهان را از دست داد، درباره نقش مربیان در موفقیت می گوید: مربیان حرفه ای زمانی موفق می شوند که تیم خود را از روی نیمکت بیرون کنند و مطمئن باشند که معتاد هستند. روی بازیکن، مدیر و دیگران. موردی نیست نمونه ای از این مشکل این بود که اکثر بازیکنان در بازی جام حذفی شرکت کردند، در حالی که لازم نبود همه بازیکنان بازی کنند. عقب نشینی ترابی در دقیقه 60 بازی سپاهان را بسیار حساس کرد در حالی که یک مربی باید در بحران ها اقتدار خود را نشان دهد و فقط به دیدار پیش رو نگاه کند.

در دیدار مقابل اراک، سرنوشت بازی در دست پرسپولیس بود، بنابراین سرمربی تیم برنده نباید باعث وخامت اوضاع تیمش شود.

2017202

پیشکسوت پرسپولیس البته به حمایت از اسمار ادامه می دهد و اعلام می کند: به نظر من اسمار مربی خوب و فهمیده ای است و باید دوباره از او حمایت کرد. در دوران یحیی، پرسپولیس در چند زمینه با کمبودهایی مواجه بود اما با جذب بازیکنانی مانند عیسی، حسن و ارونوف، نقاط ضعف به نقاط قوت تبدیل شد که این یک مزیت بزرگ است. البته با وجود این، عثمر باید جدی تر، محکم تر و بهتر و قوی تر کار کند تا بتواند موفقیت های خود را در جمع بندی تکرار کند.

کلر در خصوص نبرد قهرمانی و رقابت شدید پرسپولیس و استقلال می گوید: من اصلا قبول ندارم که سرنوشت قهرمانی در دست بهترین تیم است و قرعه آن بهتر از پرسپولیس است، چون در کنار آن استرس استقلال را بهتر از پرسپولیس درک می کنم. ممکن است نگه داشتن قسمت بالایی سخت تر باشد.

مجله اخبار فوتبال داخلی