کلوپ: کارت قرمز حق نونز بود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شب گذشته لیورپول در هفته دوم لیگ برتر انگلیس به مصاف کریستال پالاس رفت و با تساوی 1-1 به پایان رسید.
پالاس با درخشش ویلفرد زاها موفق شد اولین گل این دیدار را به ثمر برساند و لیورپول تمام تلاش خود را به کار گرفت تا این بازی را به تساوی بکشاند.
نونز که برای اولین بار با پیراهن آن تیم در آنفیلد بازی می کرد، نتوانست کمک زیادی به تیمش کند و به دلیل درگیری با مدافع پالاس و ضربه سر از زمین اخراج شد و کار لیورپول را سخت تر کرد.
پس از بازی، کلوپ این اتفاق را برای خبرنگاران بازگو کرد: “فکر می کنم آنها کمی آن را تحریک کردند، اما قطعا واکنش بدی بود. کارت قرمز حق او بود و من نمی توانم آن را انکار کنم. بله، او از آن درس خواهد گرفت. متأسفانه او در حال حاضر زمان کمی برای بازی دارد.» در این شرایط خاص برای ما خوب نیست، اما باید ببینیم اوضاع چگونه پیش خواهد رفت.



مجله اخبار فوتبال خارجی

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول می گوید اخراج داروین نونس در بازی مقابل کریستال پالاس کاملا درست بوده و او باید از این اتفاق درس بگیرد.


سرمربی آلمانی درباره عملکرد تیمش در آن بازی گفت: “ما واقعاً خوب بودیم. من بعد از بازی به بازیکنانم گفتم که به آنها افتخار می کنم. این احساسی است که من دارم.” در طول هفته اتفاقات زیادی افتاد و بازی اینگونه شروع شد، اما من واقعا از این بازی راضی هستم و فوتبالی را که از شاگردانم می خواستم در زمین دیدم.”
وی با اشاره به دومین تساوی متوالی لیگ برتر گفت: البته می‌خواستیم برنده شویم، اما فکر می‌کنم واقعاً خوب بازی کردیم، اما آنها هم با تمام وجود دفاع کردند، قطعاً در مسیر درستی هستیم و ما باید این کار را ادامه دهیم. سبک بازی ما بسیار خوب بود و حریف را تحت فشار قرار دادیم. اکنون یک امتیاز بیشتر از بازی قبلی داریم. می دانم که روزنامه ها چه تیترهایی خواهند داشت، اما این زندگی است.”


سرویس خبر شماره: 1838564
25 اوت 1401 ساعت 09:22
554

0نقطه نظر