کلینزمن: نمی دانم چرا همه می خواهند من بروم!


سرویس خبر شماره: 2000822
20 فوریه 1402 ساعت 07:38
1.4K |

2نقطه نظر

یورگن کلینزمن، سرمربی کره جنوبی می گوید انتقاداتی که از او و تیمش می شود احساسی است و دلیل محکمی ندارد.

کلینزمن: نمی دانم چرا همه می خواهند من بروم!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یورگن کلینزمن همچنان با لبخند معروف خود همراه با تیم ملی کره جنوبی به این کشور بازگشت. پس از حذف شوکه کننده اردن در نیمه نهایی جام ملت های آسیا 2023 در قطر، این اولین باری بود که او با هواداران تیم ملی کره در کشورشان حضور داشت. او کاملا آرام به نظر می رسید و حتی با آرامش به سوالات جنجالی خبرنگاران پاسخ می داد.

وی در پاسخ به قصد استعفا گفت: “نه، خوشحالم که این تیم را هدایت می کنم. من واقعاً می خواستم قهرمانی را ببرم، اما به هدف خود نرسیدیم، اردن تیم بسیار بهتری بود و فکر می کنم آنها شایسته قهرمانی هستند. آنها امتیازات زیادی داشتند. در این صعود به فینال.به یاد داشته باشید که قبل از بازی با «ما 13 بازی بدون شکست انجام دادیم. این انصاف نیست که بگوییم کل مسابقات وقتی به نیمه نهایی رسیدیم یک شکست بود. ما نکات مثبت زیادی داشتیم. اما آماده شدن برای مسابقات مقدماتی جام جهانی مهمترین چیز در حال حاضر است.”

روزنامه نگاران پرسیدند چرا مردم خواهان حذف او هستند: “من دلیل دقیقی را نمی دانم. چیزی که می خواهم در مورد آن صحبت کنم این است که سال گذشته چگونه رشد کردیم. در این مسابقات دوباره پیشرفت کردیم و چیزهای جدیدی در مورد خود کشف کردیم. با اضافه کردن بازیکنان جوان به تیم، چیزهای بیشتری در راه است. .
وقتی انتظارات از یک تیم بالا باشد، حذف از یک تورنمنت افکار عمومی را تغییر می دهد. نظرات منفی و افراطی بیشتر ظاهر می شود. 40 سال است که در دنیای فوتبال هستم. این فراز و نشیب های عاطفی طبیعی است. من به خوبی می دانم که وقتی نتایج ضعیفی می گیرم چقدر انتقاد می کنم. من باید بتونم قبولش کنم این کاری است که یک رهبر باید انجام دهد. »

وی همچنین به تشریح برنامه های آینده خود پرداخت: “هفته آینده کشور را ترک خواهم کرد. استراحت کوتاهی خواهم داشت و سپس به اروپا خواهم رفت. قصد دارم مسابقات لی کانگ این، سون هیونگ مین و کیم مین جائه را بررسی و تماشا کنم. با این حال، دومی “درسته. شما نمی توانید برای مدت طولانی دور باشید. باید مسابقات قهرمانی کشور را هم بررسی کنم. سرمربی تیم ملی کار زیادی دارد. سفرهای کاری زیاد است. من به کارم در کره متعهد هستم.

مجله اخبار فوتبال خارجی