ارزش دیوگو دالوت از زمان ورودش دو برابر شده است – اخبار نقل و انتقالات من یونایتد


تجارت نقل و انتقالات منچستریونایتد در سال های پس از بازنشستگی سر الکس فرگوسن تا حد زیادی ناامید کننده بوده است.

این باشگاه بیش از 1 میلیارد پوند برای نقل و انتقالات هزینه کرده است و بیشتر آنها در نهایت به پرداخت بیش از حد و فروش آنها برای متحمل شدن زیان در این راه رسیده اند.

در دوران مدیریت افسانه‌ای، باشگاه به عنوان زیرک در بازار شناخته می‌شد و اغلب جواهرات زمختی پیدا می‌کرد که آنها را به ابرستاره‌ها تبدیل می‌کردند.

این ویژگی دیگر با ستاره‌های معتبری که برای پول کلان آمده‌اند و تعداد کمی از بازیکنان که ارزش خود را به دلیل قیمت اولیه‌شان افزایش می‌دهند، قابل مشاهده نیست.

ارزش دالوت

آکادمی به تولید ستارگانی ادامه داده است که ارزش‌های آنها سر به فلک کشیده و به باشگاه اجازه داده است تا مسائل FFP را بهتر مدیریت کند.

یکی از بازیکنانی که ارزشش از زمان ورودش دو برابر شده است، دیوگو دالوت است. این بازیکن پرتغالی یکی از قراردادهایی بود که باشگاه در اوایل رشد این بازیکن انجام داد و از این رو از مزایای آن بهره مند شد.

ژوزه مورینیو با 19 میلیون پوند بازیکن پرتغالی را به اولدترافورد آورد و طبق گزارش GivemeSport، ارزش او دو برابر شده و به 38 میلیون پوند رسیده است.

ارزش لوک شاو نیز از زمانی که او جوان بود، زمانی که از ساوتهمپتون آمد، افزایش یافته است، اما یونایتد در آن زمان مبلغی رکورددار باشگاهی برای دفاع چپ پرداخت کرده بود.

تجدید حیات تحت EH

ارزش بازیکن ملی پوش پرتغالی در میان تمام بازیکنان فعلی تیم اصلی به استثنای فارغ التحصیلان آکادمی بیشترین افزایش را داشته است.

این مدافع کناری همه کاره نزدیک به جدایی بود و تلاش می کرد اوله گونار سولسشر سرمربی سابق را که آرون وان بیساکا را در سمت راست ترجیح می داد تحت تاثیر قرار دهد.

تن هاگ بهترین های ستاره سابق پورتو را به نمایش گذاشته است که دفاع خود را بهبود بخشیده و در هنگام حمله زنده شده است.

این گزارش می افزاید: «تناسب او – توانایی بازی در هر دو پست دفاع کناری – به بازی او افزوده است و غریزه هجومی طبیعی او به اریک تن هاگ اجازه می دهد تا به او مجوز پرسه زدن در خط هافبک بدهد.

یونایتد امیدوار است که بتواند فرم خود را حفظ کند و از مصدومیت جلوگیری کند، زیرا همکار کناری او ممکن است برای مدت بیشتری از میادین دور باشد.

https://thepeoplesperson.com/2024/02/09/diogo-dalots-value-has-doubled-since-his-arrival-275782/ منبع: