کمبود جا برای بازیکنان استقلال برای رفیق خطیر فاش شد/شام ما از داخل باشگاه استقلال برگزار شد!



امیدرضا روانخواه بازیکن سابق استقلال بلافاصله پس از اخراج علی خطیر موضع بسیار محکمی در این خصوص اتخاذ کرد و ضمن حمایت از مدیرعامل برکنار شده استقلال از جواد نکونام به خاطر مبلغ دریافتی (که عبارت است از: البته ادعای روانخواه) و گفت: سرمربی استقلال تاکنون 80 درصد مبلغ قرارداد را از لیگ بیست و سوم دریافت کرده است!

روانخواه که در دربی پرسپولیس گلزنی کرد و یکی از نزدیک ترین فوتبالیست های علی خطیر به حساب می آید، اگرچه در این گفت و گو ابتدا به تمجید از استقلالی ها پرداخت، اما کنایه های تندی را نیز مطرح کرد و گفت: استقلال از دور حذفی کنار رفت. به خاطر شکست مقابل مس رفسنجان، 75 میلیون تومان خرج شام آقایان شد!

البته این اظهارات امید با واکنش سرد اکثر بازیکنان استقلال همراه بود و آنها ترجیح دادند روز جمعه در اردوی حجازی به این سوالات پاسخ ندهند زیرا احساس می کردند به دلیل حساسیت کار و اینکه علی خطیر آنها دیگر در جایگاهی در استقلال نیستند و دلیلی برای شروع جنجال و تمرکز روی سقوط این تیم نمی بینند. البته اکثر استقلالی ها مدعی بودند که ارقام مربوط به هزینه های باشگاه و پول شام کاروان ها برای افراد خارج از گروه قابل دسترس نیست و در داخل باشگاه با افرادی که من در استقلال شغلی ندارم به اشتراک گذاشته شده است!

طی چند روز گذشته به خصوص در دو هفته گذشته بحث جدی بر سر سرپرستی امیدرضا روانخواه در آکادمی باشگاه استقلال مطرح شد اما با رفتن علی خطیر دیگر چنین اتفاقی رخ نخواهد داد.

بیشتر بخوانید: حمله بازیکن استقلال به پیرمرد جنجالی سپاهان + عکس



سرویس داخلی اخبار فوتبال