یورگن کلوپ احساسات خود را در مورد برگزاری بازی های لیگ برتر در آمریکا – لیورپول آشکار می کند

یورگن کلوپ فیفا را مورد هدف قرار داده و پیشنهاداتی مبنی بر برگزاری بازی های لیگ برتر در آینده در ایالات متحده را مورد انتقاد قرار داده است.

وکلای هیئت حاکمه فوتبال جهان اخیراً در دادگاه اعتراف کرده اند که قوانین منع برگزاری بازی های داخلی در خارج از کشور به زودی کاهش می یابد.

و این مطمئناً برای گوش روسای لیگ برتر، که مدتهاست مشتاق فروش محصول خود به ایالات متحده هستند، خبری است.

اما کلوپ تحت تأثیر این ایده یا معماران آن قرار نگرفته است و هنگامی که از او در مورد شانس انتقال به مدیریت فوتبال در زمانی که دوران مدیریتی‌اش به پایان می‌رسد، سؤال شد، به همین اندازه توضیح داد.

او گفت: «نه، من هرگز به این موضوع فکر نکردم، اما آنها به افرادی در سن عادی نیاز دارند که این تجارت را بدانند.

اما تصور کنید من رئیس فیفا شوم؟ بدیهی است که این یک شغل با درآمد خوب است، به همین دلیل است که همه آنها می خواهند آن را انجام دهند – واضح است که بخش رسمی نیست، اما شما می توانید از طریق آن امرار معاش کنید.

فکر نمی‌کنم عمرم را صرف چنین چیزهایی کنم. در نهایت یک نفر نمی تواند درستش کند تا زمانی که بقیه فکر می کنند “آه، همه چیز درست می شود، آنها میلیون ها درآمد دارند، بگذار آنجا بازی کنند”.

خواندن: 5 نکته از کنفرانس مطبوعاتی غیر قابل چشم پوشی یورگن کلوپ قبل از تاتنهام

“بیایید سه روز اول مسابقه را در آمریکا انجام دهیم” – همه ایده های بسیار خوبی هستند (طعنه).

“به تنهایی نمی توانید چیزی را تغییر دهید. من احتمالاً در آن دریای کوسه ها زنده نخواهم شد. این برنامه نیست. فکر نمی کنم این کار را انجام دهم.»

https://www.thisisanfield.com/2024/05/jurgen-klopp-makes-clear-his-feelings-on-premier-league-holding-games-in-usa/ منبع: