کیروش: نمی‌خواهیم از فوتبال مقابل سنگال سود ببریم!

کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی مصر می گوید یک فینال پنج روزه در انتظار تیمش در راه رسیدن به جام جهانی است.

من نگران هوادارانمان مقابل سنگال نیستم، زیرا فکر می کنم هواداران مصری دوازدهمین بازیکن ما خواهند بود. زمانی که توپ در اختیار ما یا حریف باشد، آنها با ما خواهند بود و از ما حمایت خواهند کرد.

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی مصر پیش از بازی حساس تیمش مقابل سنگال گفت: “ما یک فینال بازی خواهیم کرد که پنج روز طول می کشد تا مشخص شود کدام تیم به جام جهانی راه پیدا می کند.”
چیزی که به آن فکر می کنم تصمیماتی است که در تمرین می گیرم. ما شانس خوبی برای صعود داریم و می خواهیم از این لحظه استفاده کنیم. هدف ما مقابل سنگال لذت بردن از فوتبال نخواهد بود، باید آمادگی خوبی داشته باشیم و فشار زیادی را تحمل کنیم.


سرویس خبر شماره: 1816730 |
05 فروردين 1401 ساعت 16:18 |
2,423 امتیاز خبر|

0نظرات

او گفت: “مسابقات داخلی سخت است و بسیار متفاوت از مسابقات باشگاهی است که در آن شما 60 بازی در فصل انجام می دهید. به عنوان مثال، سنگال به فینال جام ملت های آفریقا رسید، اگرچه در مرحله گروهی تنها یک گل دریافت کرد.” یک پنالتی، چیزی که لازم است برد و پیشرفت است، نه بهترین فوتبال در زمین.

می خواهیم بیشتر از آنها گل بزنیم و به عملکرد خوب دفاعی خود ادامه دهیم و گل نخوریم و به هدفمان برسیم. بهترین تیم‌ها سیستم دفاعی خوبی دارند، بنابراین گلزنی دشوار است، بنابراین ما باید ادامه دهیم.»



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مصر امشب در مرحله مقدماتی جام جهانی به مصاف سنگال می رود. این دو تیم پیش از این در فینال جام ملت های آفریقا به مصاف یکدیگر رفته بودند که در آن سنگال در ضربات پنالتی مصر را شکست داد و قهرمان لیگ شد.