کیمیش: انگلیس اصلا بازی نکرد. تقصیر ما بود

جاشیوا کیمیش که دیشب در این بازی حضور داشت از اینکه آلمان نتوانست برتری دو امتیازی خود را حفظ کند، عصبانی است. کیمیش در مصاحبه ای می گوید انگلیس اراده لازم را نداشت و بازیکنان آلمان با دستان خود این کار را کردند تا برتری مانشافت را از بین ببرند.


سرویس خبر شماره: 1845430
5 اردیبهشت 1401 ساعت 13:30.
14.5 هزار |

5نقطه نظر

اتفاقی که در نیمه دوم افتاد نباید برای ما تکرار شود. ما با دست خودمان بازی را به حریف دادیم. اکنون شش هفته فرصت داریم تا شرایط خوب را به دست آوریم و سپس با تمام توان به جام جهانی خواهیم رفت.»



مجله اخبار فوتبال خارجی

جاشوا کیمیچ ستاره ملی پوش آلمان از عملکرد مانشافت در بازی دیشب مقابل انگلیس و از دست دادن برتری 2-0 خشمگین است.

کیمیش: انگلیس اصلا بازی نکرد.  تقصیر ما بود

کیمیش در مصاحبه با روزنامه بیلد گفت: “ما کنترل کامل بازی را در اختیار داشتیم و 2-0 پیش بودیم. انگلیس فقط ضد حمله بود. اما بعد از گل دوم، وقتی توپ را پس گرفتیم، کاملا منفعل و شجاع بودیم.” .. ما نبودیم

اصلا قابل قبول نیست و هر چی فکر میکنم توضیحی براش پیدا نمیکنم. چون انگلیس واقعا اراده نداشت و نمی خواست بازی کند. آنها فقط ضد حمله را تماشا کردند. ما نباید کسی را جز خودمان مقصر بدانیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دیدار تیم های ملی آلمان و انگلیس که شب گذشته در ورزشگاه ومبلی برگزار شد با تساوی 3 بر 3 به پایان رسید. آلمان در ابتدا با نتیجه 2-0 از انگلیس پیش بود، اما سه شیرها توانستند در مدت زمان کوتاهی با به ثمر رساندن سه گل برتری آلمان را خنثی کنند تا در نهایت شاگردان فلیک یک گل دیگر از آن بازی به ثمر رساندند و با تساوی به خانه رفتند. .