مقایسه سبک های کی روش و اسکوچیچ از دیدگاه وحید فاضلی

وی در خصوص تفاوت سبک کی روش و اسکوچیچ و اینکه کی روش مانند گذشته از سیستم دفاعی استفاده می کند، گفت: تمرین هر روز آموزش می دهد. مربی ای مثل کارلوس کی روش در تمام این سال هایی که از فوتبال ما دور بوده فلسفه خود را حفظ کرده اما برگ هایی را به او داده است که در دیدار با اروگوئه ردپای آن را دیدیم و باید چند بازی انجام دهیم تا ببینیم چیست. به نظر می رسد. با بازی نمی توان قضاوت کرد، کی روش فکرش را عوض کرده و این مشکل در تمرینات و همین بازی آخر مشهود بود. در فوتبال امروزی، حتی اگر تیمی فقط بخواهد دفاع کند، باید قدرت و توانایی حفظ توپ را داشته باشد. بهترین نوع دفاع داشتن توپ و کاهش فشار هنگام پاس دادن است. کی روش قطعا تا دقایق آینده این برنامه را خواهد داشت.


سرویس خبر شماره: 1845432
5 اردیبهشت 1401 ساعت 13:47 |
1.3 هزار |

0نقطه نظر

این مربی فوتبال در ادامه صحبت های خود گفت: این را هم به خاطر سبک بازی دروازه بانانمان بگویم که با پاهای خوب بازی می کنند و از عقب شروع به بازی سازی می کنند. .

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، وحید فاضلی در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص اینکه تیم ملی مقابل اروگوئه پیش رفت یا خیر، گفت: در حال حاضر سخت است بگوییم پیشرفت کرده ایم یا نه، اما از حاشیه ها دور شده ایم. تمرکز بالا بود و تیم انسجام بیشتری داشت و این به ما در این شرایط کمک کرد. به هر حال حواشی پیرامون تیم ملی پیش از این از نظر فنی چشمگیر بود. در بازی با اروگوئه تیم ملی انسجام لازم را داشت و بچه ها انگیزه خوبی داشتند و توانستند در یک بازی منطقی و خوب گلزنی کنند. همچنین باید از زحمات آقای اسکوچیچ تشکر کنیم که موثر بود و هنوز هم جایگاه ویژه ای در قلب و ذهن ما فوتبالیست ها دارد و از او به نیکی یاد خواهیم کرد.

فضلی در پایان درباره بازی های دوستانه آلومینیوم گفت: دو بازی داشتیم که یکی مقابل کیان سام بابل، تیم آقای حمید فرزانه بود و 2 بر صفر پیروز شدیم و 12 مهر به اصفهان رفتیم و بازی کردیم. یک بازی دوستانه به دعوت تیم خوب ذوب آهن. . هر دو تیم برنامه های خود را ارزیابی کرده اند و امیدوارم در هفته هفتم لیگ برتر با آمادگی و روحیه خوبی مقابل ملوان به دیدارهای خود برویم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی در خصوص نظرش که از کدام یک از طارمی و آزمون برای خط حمله استفاده می شود، تصریح می کند: به هر حال با تشکیل تیم آقای کیروش که 3_3_4 و 1_4_1_4 است، یک مهاجم نوک بین این دو عزیز یا کریم انصاری فرد یکی را انتخاب می کند. . او در جام جهانی قبلی طارمی را به سمت چپ فرستاد و از آزمون به عنوان مهاجم استفاده کرد. سرمربی در فاصله زمانی باقی مانده تا جام جهانی می تواند آزمون و خطا انجام دهد. با توجه به کیفیت بین المللی بچه ها امید زیادی به خط مقدم داریم.

سرمربی آلومینیوم اراک به تفاوت سبک کی روش با اسکوچیچ و مسائل فنی با تیم ملی اشاره کرد.

مقایسه سبک های کی روش و اسکوچیچ از دیدگاه وحید فاضلی