گتوزو: آنچلوتی بهترین مربی جهان است

گتوزو در این رابطه گفتمن و آنچلوتی همیشه روابط دوستانه خوبی داشتیم، اما اعتراف می‌کنم که زمانی که او را در ناپولی جایگزین کردم، شرایط کمی متفاوت بود. در آن زمان رسانه‌ها می‌گفتند که ناپولی در دوران حضور آنچلوتی در شرایط بدنی خوبی نبود. با من بهتر شد. این مشکلات بر روابط ما تأثیر گذاشت، اما اکنون همه چیز خوب است.”

گتوزو ادامه داد: “یک سال پیش با او صحبت کردم و همه اختلافات حل شد. به نظر من آنچلوتی بهترین مربی جهان است و برای من او چیزی فراتر از یک مربی بود. آنچلوتی متعلق به نسل های سه یا چهار سال قبل است، اما او به خوبی در ذهن بازیکنانش نفوذ می کند و با آنها رابطه دوستانه برقرار می کند.علاوه بر برنامه های تاکتیکی خوب او، سهولت برقراری ارتباط با بازیکنانش همیشه رمز موفقیت او بوده است.”



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1863963
20 ژانویه 1401 @ 4:02 ب.ظ
270 امتیاز خبر

0نقطه نظر

او برای من بیش از یک مربی بود

گناوار گتوزو، سرمربی ایتالیایی والنسیا در آستانه بازی با رئال مادرید به تمجید از کارلو آنچلوتی پرداخت.

گتوزو: آنچلوتی بهترین مربی جهان است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فردا شب در ریاض عربستان، تیم های رئال مادرید و والنسیا در مرحله نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این دیدار تماشایی بین دو مربی ایتالیایی خواهد بود. گناوار گتوزو روی نیمکت والنسیا است و باید تیمش را مقابل رئال مادرید که سرمربی آن کارلو آنچلوتی است هدایت کند. کارلوتو مربی گتوزو در میلان بود، اما در سال 2019 که گتوزو جایگزین آنچلوتی در ناپولی شد، رابطه بین این دو اندکی آسیب دید.

1790012