گرت بیل خشم; همه ما می دانیم که انگل واقعی کیست!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، برخی معتقدند گرت بیل از حضور در رئال مادرید برای آماده شدن برای حضور در بازی های تیم ملی ولز خودداری کرده است. مارکا در مقاله‌ای اخیر، گرت بیل را با مردی از بریتانیای سرد و بارانی مقایسه کرد و مدعی شد که ستاره ولزی پول باشگاه را مکیده است که توسط دیلی میل نیز پوشش داده شد. گرت بیل اکنون به شدت واکنش نشان داده و خواستار تغییر رفتار رسانه ای شده است.


سرویس خبر شماره: 1816763 |
05 فروردين 1401 ساعت 20:42 |
4,350 |

0نظرات

فشار روی ورزشکاران زیاد است.

گرت بیل ستاره ولزی رئال مادرید به گزارش اخیر مارکا واکنش شدیدی نشان داد.

من شخصا شاهد آسیب هایی بوده ام که رسانه ها می توانند به سلامت روحی و جسمی مردم وارد کنند. رسانه ها از ورزشکاران حرفه ای انتظار نمایش های فوق بشری دارند و آنها اولین کسانی هستند که در هنگام موفقیت با آنها جشن می گیرند، اما به جای همدردی با آنها در هنگام وقوع خطاهای انسانی، آنها را تکه پاره می کنند و عصبانیت و ناامیدی را در ورزش افزایش می دهند. .

گرت بیل در صفحه خود نوشت: «در زمانی که مردم جان خود را در اثر خشونت و بی‌حساسیت رسانه‌ها از دست می‌دهند، می‌خواهم بدانم چه کسی قرار است این روزنامه‌نگاران و سازمان‌های خبری را که چنین مقالاتی می‌نویسند محاکمه کند. دیلی میل نیز این خبر را پوشش داد: خوشبختانه زمانی که در کانون توجه عموم بودم سختگیر شدم، اما این بدان معنا نیست که مقالاتی از این دست باعث آسیب شخصی و حرفه ای افراد می شود.

فشارهای روزانه بر ورزشکاران بسیار زیاد است و مثل روز روشن است که اخبار منفی رسانه ها چقدر می توانند خود ورزشکار استرس زا یا هرکسی را در انظار عمومی بترسانند. امیدوارم تا زمانی که فرزندان ما به سن پیگیری اخبار برسند، اخلاق و معیارهای روزنامه نگاری با جدیت بیشتری اعمال شود. بنابراین می‌خواهم از صفحه‌ام برای تشویق تغییرات در نحوه صحبت کردن و انتقاد از مردم استفاده کنم، زیرا در بیشتر موارد از ورزشکاران انتظار می‌رود کارهایی انجام دهند که اغلب غیرواقعی هستند. همه ما می دانیم که انگل واقعی کیست.



مجله اخبار فوتبال خارجی