گرت بیل: در حال حاضر فقط یک گل دارم

“من برای بازی فردا مقابل اتریش آماده هستم. آمادگی جسمانی دارم و نسبت به اردوی قبلی خیلی بهتر هستم، اما حدود سه ماه است که نمی توانم بازی کنم. تیم ولز قطعا یکی از بزرگترین بازی های من خواهد بود. تا به حال بازی کرده اند

رفتن به جام جهانی چیزی است که می خواهم برای هواداران و ولز به آن برسم. من به هیچ چیز غیر از این بازی فکر نکردم و بعد از این بازی هیچ برنامه ای نداشتم. من می خواهم فقط روی ولز تمرکز کنم..

گرت بیل کاپیتان ولز تاکید کرد که هنوز درباره آینده خود تصمیمی نگرفته است.

گرت بیل، ستاره 32 ساله تیم ملی ولز، مصمم است به این کشور کمک کند تا برای اولین بار از سال 1958 به جام جهانی صعود کند. تیم ولز امشب در یک بازی حساس میزبان اتریش و دیوید آلابا خواهد بود و گرت بیل. قبل از بازی تاکید کرد که در حال حاضر به آینده خود در سطح باشگاهی فکر نمی کند و تمام فکر و ذکرش بر موفقیت با تیم ملی ولز متمرکز است.

من به آینده فکر نمی کنم، زیرا باید تمرکز داشته باشم و نگاه به آینده حواسم را پرت می کند، بنابراین در آینده تصمیم خواهم گرفت. برای من طبیعی است که گاهی مضطرب و استرس داشته باشم. اما من در فرم خوبی هستم و همیشه در دو ماه و نیم گذشته تمرین کرده ام. من چند هفته پیش هم حدود سه دقیقه بازی کردم (می خندد).



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1816563 |
04 فروردين 1401 ساعت 10:22 |
2,489 |

0نظرات