پرسپولیس و فقط یک آرزو از یحیی گل محمدی!

چهار- با فرض جدایی پرسپولیس، فصل آینده کمتر تیمی به جز سپاهان می تواند گزینه های یحیی گل محمدی برای موفقیت و قهرمانی در لیگ برتر باشد و البته او نباید سختی های کار در اصفهان را برای بازیکن پرسپولیس فراموش کند. استقلال ندارد، فولاد مربی باکیفیتی مثل جواد نکونام دارد و گل گهر هم از همکاری با ژنرال خوشحال به نظر می رسد. تیم های کمی جز نام های ذکر شده در لیگ برتر حضور دارند، بنابراین محمدی گل تنها می تواند با جام قهرمانی روی نیمکت قرمز رنگ عکس یادگاری بگیرد.

دو- با نگاهی به نظرات جامعه هواداران پرسپولیس در یکی دو هفته اخیر می توان دریافت که یحیی گل محمدی همچنان از استقبال قابل قبول و بالایی در بین آنها برخوردار است و به جز مسائل جزئی و قابل حل، اکثر هواداران باشگاه معتقدند که او این بازیکن است. بهترین گزینه برای هدایت پرسپولیس در فصل آینده گل محمدی با نتایجی که در دو سال اخیر در این تیم به دست آورده این شهرت بسیار خوب را به دست آورده است و حیف است که میراث درخشان خود را به راحتی رها کرده و به گزینه دیگری بسپارد.

پنج- یحیی گل محمدی طی چند ماه گذشته دو بار امکان استعفا را فراهم کرده است و به راحتی می توان متوجه شد که این سبک اعتراض کمتر مورد توجه هواداران قرار گرفته است. اکثر هواداران پرسپولیس مثال هایی از روزهای سخت برانکو زدند و گفتند که سرمربی کروات با وجود پیچ ​​و تاب های شدید هرگز زمین را ترک نکرد و حتی یک لحظه هم در مورد جدایی صحبت نکرد. این فرهنگ در سال های اخیر بین هواداران پرسپولیس رواج پیدا کرده است و پیروی از آن برای یحیی کار سختی نخواهد بود.

سه- حالا زمزمه هایی مبنی بر اضافه شدن بازیکنان باکیفیت به ترکیب قرمزها برای فصل آینده شنیده می شود. نقطه ضعف اصلی پرسپولیس در این فصل در هسته دفاعی و درون دروازه بود و خرید مرتضی پورعلی گنجی و علیرضا بیرانوند (یا هر مدافعی با کیفیت) می تواند فصل درخشانی برای پرسپولیس در سال آینده باشد. ستارگان فعلی این تیم اغلب به خوبی با افکار یحیی تطبیق پیدا کرده اند و در چندین نوبت بالاترین سطح خود را نشان داده اند. جدایی از این تیم به ضرر کارنامه گل محمدی و بازیکنانی خواهد بود که تقریبا همگی جذب او هستند و رابطه خوبی با این مربی پرافتخار دارند.

آ- این تیم بزرگ یا بد (احتمالا بین این دو و راست) محصول مربیگری موفق پرسپولیس است. در حالی که فرا رسیدن فینال لیگ قهرمانان آسیا با درخشش خریدهای صفر تا صد یحیی در پای این مربی موفق همراه بود، ترکیب فعلی پرسپولیس نیز ثمره بازتاب گل محمدی در تابستان گذشته بوده است. حتی بزرگ ترین مدیران فوتبال جهان هم نمی بینند که تمام آرزوهایشان در بازار تابستان برآورده شود و پپ گواردیولا فصل را بدون هری کین و رونالد کومان با از دست دادن لیونل مسی آغاز می کند.

هواداران پرسپولیس تا پایان فصل تنها یک انتظار از یحیی گل محمدی و تیمش دارند.

آریا فاطمی مقدم



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1816569 |
04 فروردين 1401 ساعت 11:01 |
1,416 |

0نظرات

لطفا تکرار نکنید؛

شش- 100 هزار هوادار پرسپولیس در 25 اردیبهشت 95 پس از ناکامی برانکو در کسب عنوان قهرمانی روی پای خود ایستادند و به این تیم تبریک گفتند و سنگ تمام گذاشتند برای موفقیت تاریخی و درخشان فصول بعدی. احتمالاً در این فصل نیز سرنوشتی در انتظار تیم یحیی خواهد بود. دوم (هنوز هفت هفته و 21 امتیاز باقی مانده) بدون شکست در رقابت با بهترین استقلال تاریخ لیگ برتر است و قطعا بخش قابل توجهی از هواداران پرسپولیس این را درک می کنند. نباید فراموش کنیم که هنوز جام حذفی وجود دارد و امکان گذراندن یک فصل خوب وجود ندارد. با این حال این سفرهای متوالی چندان برای هواداران مساعد نیست و ایستادگی و جنگیدن تنها چیزی است که هواداران پرسپولیس تا پایان این فصل منتظر آن هستند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، همانطور که پیش بینی می شد ساعتی قبل یحیی گل محمدی در تمرین حاضر شد و شخصا مسئولیت فنی تیمش را بر عهده گرفت. بخشی از پرسپولیسی ها بعد از اتفاقات عجیب و غیرمنتظره دربی نگران جدایی زودهنگام از این مربی موفق و محبوب بودند اما یحیی تصمیم درستی گرفت و به موقع به سر کار بازگشت. گل محمدی باید در این چند روز متوجه شده باشد که هواداران پرسپولیس با وجود تمام حواشی و اتفاقات چند ماه اخیر، آرزوی جز این ندارند که تا پایان فصل با تمام وجود بجنگند.