گریه بی صدا در بی پناه ترین نیمکت لیگ (تصویر)


سرویس خبر شماره: 1847678
اکتبر 19, 1401 @ 7:33 ب.ظ
37.9 هزار |

11نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هفته ناامیدکننده دیگری برای وحدت خراسان امیدوار گذشت. البته بازیکنان این تیم هر هفته به امید کسب نتیجه بهتر، برد یا تساوی، گل های کمتر یا حتی گلزنی به زمین می روند اما داستان آنها هر روز غم انگیزتر می شود.
هفته هشتم به پایان رسید و امید وحدت خراسان که تا چند سال پیش با نام شهر خودرو در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشت (قبلاً این باشگاه با نام پدیده در لیگ برتر حضور داشت) و تمام لیگ برتر را تکان داد. مدعیان با نتیجه یازده بر صفر توسط شاگردان مهدی رجب زاده مغلوب شد.
این باخت شرایط را برای این تیم بدتر کرد و اکنون با 43 گل خورده و بدون گل ضعیف ترین تیم تاریخ لیگ برتر در پایان هفته هشتم بدون امتیاز هستند. این نتایج باعث شد تا مهدی رجب زاده پس از پایان این بازی کاملاً یکطرفه در نشست خبری دقایقی در مورد تیم حریف صحبت کند و پس از جمله کوتاهی در مورد تیم خودش، چند بار به درد دلش اشاره کند. دل برای بازیکنان وحدت خراسان.

این حس و حال مهدی رجب زاده سرمربی فجر در قاب ضبط شده توسط محمدرضا دهداری به خوبی نمایان است؛ جایی که یکی از بازیکنان تیم امید وحدت شهر خودرو دست و پنجه نرم می کند و در حالی که چند صندلی در اطرافش خالی است، احتمالا در غیاب تیمش عزادار است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

باخت 11 بر صفر امید وحدت خراسان به فجرسپاسی چیزی نیست که بتوان به راحتی از کنار آن گذشت.

گریه بی صدا در بی پناه ترین نیمکت لیگ (تصویر)