گل محمدی واقعا مربی بزرگی است / نکونام با اختلاف بهترین مربی نیم فصل بود / حمایت از جواد و مسعود شجاعی



سرمربی مس رفسنجان که تیمش در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف استقلال می رود، صحبت های جالبی درباره مربیان ایرانی داشت. وی گفت: به نظر من چند مربی ایرانی در سطح بسیار بالایی کار می کنند که یکی از آنها یحیی گل محمدی است، من واقعا یحیی را قبول دارم و به نظرم از خیلی از مربیان خارجی که به ایران می آیند بهتر است. جواد نکونام در نیم فصل عالی بود و توانست با هر شرایطی استقلال را قهرمان کند. جواد در واقع با اختلاف بهترین سرمربی نیم فصل لیگ برتر بود و نقش زیادی در موفقیت استقلال داشت.

الهامی ادامه داد: به نظر من رسانه ها و جامعه فوتبال باید از مربیان جوانی چون جواد نکونام و مسعود شجاعی حمایت کنند، مسعود هم مانند جواد پتانسیل بالایی در این پست دارد و از همین حالا کار خود را از یک پای خوب شروع کرده است و باید از آنها حمایت کنند. من قدر آنها را می دانم خوشحالم که نکونام در استقلال نتیجه گرفت و امیدوارم همین روند را ادامه دهد.

سرمربی مس در خصوص تیم ملی نیز به نکات جالب توجهی اشاره کرد و گفت: به نظر من مهدی طارمی مهاجمی با توانایی های بسیار بالایی است و نباید او را از محوطه جریمه دور کنیم، مقانلو در بازی مقابل هنگ کنگ بهترین مهاجم بود. اما فقط در سمت راست توپ برای او فرستاده شد در ضمن سامان قدوس در موقعیت همیشگی خود نبود که بتواند پاس های نهایی را مانند بازی اول انجام دهد و تیم ملی چندان هماهنگ به نظر نمی رسید اما امیدوارم این مشکلات برای بازی با امارات حل خواهد شد. در نهایت تیم ملی به جام می‌رسد چون فکر می‌کنم پتانسیل بالایی دارد.»



سرویس داخلی اخبار فوتبال