گل گهر سرمربی یونان و شانس فرار از میانه جدول


کد اطلاعات: 1988928
2 ژانویه 1402 در 2:40 ب.ظ.
515

1نقطه نظر

اوزونیدوس رو در رو با مدعیان!

ماریوس اوزونیدوس، سرمربی یونانی گلگهر در دیدار مقابل استقلال با چالش جدی روبرو است.

گل گهر سرمربی یونان و شانس فرار از میانه جدول

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ماریوس اوزونیدوس سرمربی گل گهر فردا سومین دیدار بزرگ خود در مسابقات قهرمانی ایران را تجربه می کند و به مصاف استقلال می رود. استقلال و سپاهان به آنجا می روند.

ماریوس با سبک تمرینی خاصی وارد لیگ ایران شد و تاثیر آن در ساختار دروازه مشخص است، ساختار دفاعی منظم و استفاده از بازیکنان فیزیکی در میانه و خط دفاعی و حضور تکنیک های بازیکنان سریع و سریع در دو طرف. از میدان راه حل های این مربی یونانی برای دستیابی به نتایج هستند. .

گل گهر در این فصل به استثنای دیدار با هوادار که با تساوی 3 بر 3 به پایان رسید، در هیچ یک از دیدارها بیش از یک گل دریافت نکرده است که نشان می دهد آنها فوتبال خوبی را محتاطانه و مبتنی بر ضدحمله بازی می کنند.

1958610

از دیگر کارهای جالب اوزونیدیس استفاده از بازیکنان جوان در فاز تهاجمی این تیم است، علیرضا کوشکی، مهدی میمی زاده و سعید سحرخیزان سه بازیکن جوان این تیم در خط حمله هستند که در اکثر دیدارهای این تیم به میدان رفته اند. و در خط مقابل، دفاع و هافبک اغلب از بازیکنان باتجربه و فیزیکی دعوت می شد.

گل گهر سرمربی یونانی در دیدار مقابل استقلال به مصاف تیم و مربی ای می رود که مانند او ساختار دفاعی مستحکمی دارد و بازی فیزیکی و رزمی را به خوبی می شناسد یا با برنامه ای خاص 3 امتیاز این دیدار را کسب کند.

گل گهر در حال حاضر با 18 امتیاز از 12 مسابقه در رده هفتم جدول رده بندی قرار دارد و برای رسیدن به جایگاه بهتر باید در دو هفته آینده دو تیم مدعی قهرمانی استقلال و سپاهان را شکست دهد، دیدار سختی خواهد بود. تست این مربی یونانی

مجله اخبار فوتبال داخلی