ژاوی به لاپورتا قول داد: حداقل دو جام به دست می آوریم


کد اطلاعات: 1988927
2 ژانویه 1402 در 2:45 ب.ظ.
1.6 هزار امتیاز خبر|

4نقطه نظر

اولین سوپر جام است

در آخرین دیدار خود با خوان لاپورتا، ژاوی قول داده بود که بارسا در پایان فصل حداقل دو جام خواهد برد.

ژاوی به لاپورتا قول داد: حداقل دو جام به دست می آوریم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال” به نقل از اسپورت، سال 2023 برای بارسا پایان خوبی نداشت. قهرمان فعلی لالیگا در دیداری دوستانه مقابل آمه ریکا مکزیک با نتیجه 3-2 شکست خورد و به آن شکست مقابل خیرونا، تساوی مقابل والنسیا و یک پیروزی کم حاشیه مقابل قعرنشین لالیگا اضافه کرد.

1969506

بارسا در این مرحله در فصل گذشته لالیگا 47 امتیاز داشت و با 5 امتیاز بیشتر از رئال صدرنشین شد. امسال، بارسا با 39 امتیاز سوم است و 7 امتیاز کمتر از رئال صدرنشین است، اما ژاوی مطمئن است که آنها در پایان فصل جام را بالای سر خواهند برد.

او در دیدار اخیرش با لاپورتا به او قول داد که تیم تحت هدایت او در این فصل حداقل دو جام را به دست خواهد آورد و اولین جام سوپرکاپ خواهد بود. سوپرکاپ هفته سوم ژانویه در ریاض برگزار می شود و بارسا در نیمه نهایی به مصاف اوساسونا خواهد رفت. برنده این دیدار به مصاف برنده دربی مادرید می رود.

1969977

بارسا در فینال فصل قبل 3-1 پیروز شد و در ادامه فصل دو فکر بود. ژاوی به تکرار قهرمانی خوشبین است و این عنوان را مهم می داند تا نیم فصل دوم را با اشتیاق بیشتری آغاز کند. هدف بعدی بارسا کوپا دل ری و لالیگا خواهد بود و در عین حال نگاهی اجمالی به لیگ قهرمانان اروپا خواهد داشت.

شما چی فکر میکنید؟ بارسا کدام دو جام را خواهد برد؟

مجله اخبار فوتبال خارجی