گواردیولا: همه می دانند که چرا امباپه به سیتی نمی آید

جذب کیلیان امباپه:همه ما می دانیم که چرا او به سیتی نمی آید و شما به خوبی می دانید که او به کدام تیم خواهد رفت.

قهرمانی لیگ ملت های اسپانیا: “بازی بسکتبال بارسا را ​​تماشا کردم و بعد شام خوردم. شانس دیدن فینال اسپانیا و کرواسی را نداشتم، اما نتیجه را می دانم و به تیم ملی اسپانیا تبریک می گویم. البته بردن هر تورنمنتی سخت است.” متأسفانه در مصاحبه ها هیچ کس در مورد لوئیز انریکه که اسپانیا را به چهار تیم هدایت کرد صحبت نکرد. به هر حال به سرمربی جدید و بازیکنان تبریک می گویم. تبریک می گویم.


سرویس خبر شماره: 1945243
29 ژوئن 1402 ساعت 15:10
1.2 هزار |

0نقطه نظر

او به رئال مادرید می رود

گواردیولا در ادامه به موفقیت بزرگ لیگ قهرمانان و سیتی اشاره کرد و گفت: برای باشگاهی که هرگز قهرمان لیگ قهرمانان اروپا نشده است، کسب اولین قهرمانی در این رقابت ها بسیار سخت است و خوشبختانه امسال همه چیز خوب پیش رفت. فقط هفته گذشته بود که قهرمان شدیم و از این به بعد باید قهرمان شویم. به فصل بعد فکر کنید. “در ورزش، چالش بعدی همیشه مهم تر است.”

1889045

مسی به اینتر میامی رفت: “من هیچ چیز خاصی در مورد رفتن مسی به آمریکا و منتفی شدن بازگشت او به بارسا ندارم و شما واقعیت ها را می دانید. من در بارسلونا نیستم و از باشگاه دور هستم. مطمئن هستم که همه چیز درست خواهد شد. برای لئو در آمریکا خوب است.”

پپ گواردیولا در مصاحبه با خبرنگاران در مورد آینده کیلیان امباپه و اینکه چرا او به سیتی نخواهد پیوست صحبت کرد.

گواردیولا: همه می دانند که چرا امباپه به سیتی نمی آید

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پپ گواردیولا در تعطیلات خود در شهر محبوبش بارسلونا به سر می برد و امروز در یک تورنمنت گلف حضور یافت. از قبل پیش بینی شده بود که پپ به سوالات خبرنگاران پاسخ دهد. او که فصل فوق العاده ای را با سیتی پشت سر گذاشت و موفق به کسب سه گانه شد، در این مصاحبه به موضوعات مختلفی پرداخت و به سوالات مهمی پاسخ داد.

شام با خوان لاپورتا: “ما سالی یک بار همدیگر را می بینیم و در مورد بازگشتم به بارسا صحبت نکردیم. ملاقات ما در رستوران اتفاقی بود و قرار بود با پسرم و خاویر مارتین شام بخوریم. من یکی از اعضای بارسا هستم و من امیدوارم روند بازسازی نیوکمپ به خوبی پیش برود و جایی در ورزشگاه جدید داشته باشم. بارسا اکنون بهترین مربی را دارد و قهرمان لالیگا شده است. “امیدوارم ژاوی سال ها در بارسا بماند. که اقامت من در بارسا به پایان رسیده است.”

آینده برناردو:من مدیر ورزشی سیتی نیستم.

1889044

جلوگیری از انتقال کانسلو به بارسا در زمستان:من آن را خواندم اما ژاوی اطلاعات اشتباهی داشت. هیچ کدام از اینها درست نیست. کانسلو می خواست سیتی را ترک کند و برای من مهم نبود کجا می رود. این واقعیت که او به بارسا نرفت به من یا سیتی ربطی نداشت.



مجله اخبار فوتبال خارجی

پپ اولین کسی بود که در مورد آینده گوندوگان با سوالاتی روبرو شد و تاکید کرد که با وجود علاقه بارسا، آنها قصد دارند دوباره با او ارتباط برقرار کنند.

1889047