یورگن کلوپ اصرار دارد که چرخش «قمار نبود» – نمی‌توانست منتظر «نشانه آشکار» بماند – باشگاه لیورپول

یورگن کلوپ هیچ شکی نداشت که تصمیم او برای ایجاد 5 تغییر و چرخش تیمش در فولام، تصمیم درستی بود، زیرا او نمی تواند منتظر بماند تا بازیکنان ابتدا شکست بخورند.

واکنش به اخبار تیم لیورپول قبل از پیروزی 3-1 آنها در فولام، علیرغم عملکردهای اخیر که نشان می دهد نیاز به تغییر است، بدبینی زیادی داشت.

محمد صلاح، داروین نونز، دومینیک زوبوسلای و الکسیس مک آلیستر همگی از روی نیمکت شروع کردند و در نیمه دوم به بازی آمدند، همه اینها پس از اینکه قرمزها سه امتیاز را قطعی کردند.

با توجه به یک هفته مالیاتی در پیش رو، از جمله دربی مرسی ساید چهارشنبه و سفری دیگر به لندن برای رویارویی با وستهام، کلوپ هیچ تردیدی در انتخاب تیم خود نداشت.

کلوپ در کنفرانس مطبوعاتی خود پس از بازی توضیح داد: “من واقعاً از امروز خوشحالم، ما این تغییرات را انجام دادیم زیرا 100 درصد متقاعد شده بودیم که باید انجام دهیم، این یک قمار نبود. چهارشنبه و بعد شنبه بازی می کنیم.

“روز شنبه، ما دوباره در لندن هستیم، که به اندازه کافی دیوانه کننده است، این طور است.

ما باید این تغییرات را قبل از اینکه بازیکنان به من علامت واضحی بدهند، “ببخشید، کارم تمام شد” انجام می دادیم.”

خوشبختانه هیچ نگرانی فوری از این پیروزی وجود نداشت و با پنج بازی باقی مانده، تیم در موقعیتی قرار دارد که قرمزها اغلب در این فصل خود را پیدا نکرده اند.

کلوپ ارزیابی کرد: “وضعیت تیم در حال حاضر (*به چوب می زند*)، امیدوارم همینطور بماند، به خوبی این فصل است.

لندن، انگلیس - یکشنبه، 21 آوریل 2024: الکسیس مک آلیستر (L) لیورپول و کاپیتان ویرجیل فن دایک پس از مسابقه لیگ برتر اتحادیه فوتبال انگلیس بین فولام اف سی و لیورپول اف سی در کریون کوتیج جشن گرفتند.  لیورپول 3-1 پیروز شد.  (عکس از دیوید راوکلیف/پروپاگاندا)

اگر امروز نیمکت ما را دیدید، کیفیت و تجربه واقعی داشت.

من همه بچه‌هایی را دوست داشتم که برای ما بازی می‌کردند، کار فوق‌العاده‌ای انجام می‌دادند، و ما بدون آنها در جایی که هستیم نمی‌بودیم، اما برای یک بار هم که شده، داشتن همه اسلحه‌های بزرگ هم خیلی خوب است.

«حالا باید سرسخت بمانیم، روی آن بمانیم. بیایید ببینیم چه کاری می توانیم انجام دهیم.»

یک شکست، پنج فینال جام حذفی باقی مانده است.

https://www.thisisanfield.com/2024/04/jurgen-klopp-insists-rotation-was-not-a-gamble-couldnt-wait-for-obvious-sign/ منبع: