اکبرپور: حرف های جواد نکونام درباره او درست بود!


سرویس خبر شماره: 2016229
2 مه 1403 ساعت 11:00 ب.ظ.
14.6 هزار |

7نقطه نظر

روز تلخ و تلخی برای فوتبال خوزستان بود

سیاوش اکبرپور گلایه های شدیدی از مسئولان فوتبال خوزستان داشت.

اکبرپور: حرف های جواد نکونام درباره او درست بود!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سیاوش اکبرپور سرمربی استقلال ملاثانی شرایط سختی را پشت سر گذاشت و در حالی که این تیم در دیدار حساس مقابل فجرسپاسی باید به میدان رفت، اجازه ورود به زمین چمن را نداشت و این تیم بسته ماند. درها

اکبرپور سخنان خود را با انتقاد شدید از مسئولان استان خوزستان و باشگاه استقلال خوزستان آغاز کرد و شروع به ابراز گلایه شدید از آنها کرد.

سیاوش اکبرپور در ابتدای سخنان خود گفت: امروز تاریخ تاسف بار فوتبال خوزستان است، باید تأسف خورد زیرا پایتخت فوتبال ایران که از نظر استعداد بهترین است، مدیر نالایق و بی لیاقت فوتبال خوزستان را به اینجا آورد در حالی که سه تیم در لیگ برتر حضور دارند. و وضعیت آنها اینگونه است، وضعیت تیم لیگ یک است. ممکن است، ما در خانه و خارج از خانه غریبیم، تمام تلاششان را کردند تا استقلال ملاثانی را پایین بیاورند، 10 هفته پیش آنها بودم و دیدم. که بچه های خوزستان غیرت داشتند، امروز نزدیک به 3 ساعت نزدیک زمین ایستادم و کسی را ندیدم، رئیس شورای فوتبال را ندیدم.

اکبرپور در ادامه انتقادات خود گفت: دوست داشتم استقلال خوزستان در لیگ برتر بماند اما از این اتفاق ناراحت شدم، اتفاق خوبی نیست و من به عنوان سرمربی چه کنم؟ من تیمم را تمرین دادم و برای مسابقه آماده شدم، آمدیم و در را برای تیم ما باز نکردند! بچه های رسانه استان خوزستان متوجه شدید که روز تلخی برای فوتبال خوزستان است. یک بار دیگر تاکید می کنم که شهر فوتبالیست های زیادی دارد، تیم های آنها قهرمان ایران بودند و بازیکنان ملی پوش داشتند. تیم شهر، از یک تیم به تیم دیگر؟

2009261

او اضافه کرد: ما یک تیم تنها هستیم و با شهر خودمان غریبه هستیم. اگر امروز بازی می کردیم بازی سختی برای فجرسپاسی بود و شرایط تیم ما خیلی خوب بود. فقط می توانم به عنوان بازیکنی که 20 سال در فوتبال ایران بازی کردم ناراحت باشم. و من بازیکن تیم ملی بودم. استانی که دعوتم کرد مرا پشت دروازه نگه داشت، این ورزشگاه مال من است، هیچ کدام از مدیران، ورزشگاه هایی که من در آن بزرگ شده ام مال شما نیست، مرا پشت دروازه ورزشگاه نگه داشتید و لعنت به بازیکنان جوان و خانواده هایی که کار برای تیم Toil پشت سر شما خواهد بود.

اکبرپور در پاسخ به باشگاه استقلال خوزستان با بیان اینکه نامه رسمی نوشته نشده است، گفت: من سرمربی استقلال ملاثانی هستم و جدا از موضوع فنی نمی توانم در مکاتبات و مسائل دخالت کنم و تیمم را برای مسابقه آماده کرده بودم.

سرمربی استقلال درباره غیبت مدیرعامل و هیئت مدیره این تیم گفت: این را هم بدانید که اگر چیزی از طریق مذاکره حل می شد انجام می دادیم، با این فرمان 3 تیم در استان خوزستان مدعی سقوط به لیگ برتر هستند که یکی از آنها آستاگل ملاثانی مظلوم است، اگر اتفاق خاصی نمی افتاد. ما در این منطقه بازی کردیم. ما این کار را می کردیم، آنها موفق نشدند و به ما اجازه بازی ندادند، فقط متاسفم که نگذاشتند بازی کنیم تا نشان دهیم چه بازیکنان خوبی داریم و چه تیم خوبی داریم. .

(1945074

سیاوش اکبرپور در پایان سخنان خود به باشگاه استقلال خوزستان اشاره کرد و گفت: امیدوارم در آینده تیم هایی که چشم انداز دارند موفق شوند، چه در لیگ برتر چه لیگ یک، تیم هایی که دانش دارند موفق شوند، یک روز جواد نکونام چیزهایی به من گفت و فکر می کنم حق با او بود!

این اتفاق ربطی به باشگاه ملاثانی نداشت، باشگاه استقلال می خواست بازی کند ولی استان نگذاشتند، بروید پیگیری کنید ببینید کی مانع بازی ما شد، زمین را برای ما باز نمی کنند و ما تمام ایران را بسیج کردیم. اما کار نکرد برو از مسئولان بپرس، استقلال خوزستان به قولش عمل کرد و امروز وجه بد فوتبال را به بازیکنان خوزستانی نشان داد، به مردمی که برای این تیم زحمت کشیدند، این اتفاق افتاد و من نیستم. حالم خوب است و دیگر نمی توانم صحبت کنم.

مجله اخبار فوتبال داخلی