یک بازی تقریباً نیمه تمام شده بود (تصویر)

پس از این اتفاق، علیرضا منصوریان به محوطه فنی تیم آلومینیوم رفت و لحظاتی با سیدمهدی رحمتی صحبت کرد و مرتضی منصوریان، داور مسابقه، با دعوت از دو مربی سرگرد در منطقه خود، بازی را ادامه داد.

یکی از هواداران اهوازی بعدازظهر دیروز وارد هتل محل اسکان اعضای تیم آلومینیوم این شهر شد و با خروج حنیف عمران زاده سرمربی ایرالکو ناگهان وارد اتاق جلسه فنی شد اما این هوادار به تیم اجازه خروج از هتل را نیز داد. در تلافی او متوجه نشد که این اتفاق باعث تاخیر در حرکت شاگردان رحمتی به سمت ورزشگاه شده است.

سرمربی آلومینیوم قصد داشت تیمش را به دلیل توهین به دروازه بان تیمش از زمین خارج کند.

یک بازی تقریباً نیمه تمام شده بود (تصویر)

اما در اتفاقی عجیب این تماشاگر در نیمه دوم پشت نیمکت تیم آلومینیوم نشست و نشست خبری پس از بازی را تماشا کرد که باز هم با دخالت مسئولان برگزاری مسابقه از ورزشگاه خارج شد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

این تماشاگر تیرک دروازه تیم آلومینیوم در نیمه اول حضور داشت و فحاشی هایی را نسبت به حسین پورحمیدی انجام داد که سید مهدی رحمتی از این موضوع به شدت عصبانی شد و از بازیکنانش خواست بیرون بیایند و بازی نکنند، اما پس از مداخله پلیس و با توجه به صحبت هایش. نماینده فدراسیون فوتبال، این تماشاگر را به بیرون هدایت کردند تا بازی برگزار شود.

پس از حضور پلیس، اعضای تیم آلومینیوم توانستند به سمت ورزشگاه شهدای فولاد حرکت کنند، اما باز هم همان تماشاگران در ورزشگاه حاضر شدند و شروع به هتک حرمت ورزشگاه کردند.


سرویس خبر شماره: 1938425
29 اردیبهشت 1402 @ 12:55 بعد از ظهر |
3.3 هزار |

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جدال شاگردان علیرضا منصوریان و سید مهدی رحمتی در نیمه دوم فوق العاده جذاب و با چهار گل برگزار شد و هر دو تیم فرم هجومی بهتری از خود نشان دادند که در نیمه اول متفاوت بود و البته نزدیک بود. . در همان 45 دقیقه شروع بازی به دلیل حاشیه در ورزشگاه فولاد آرنا نیمه تمام بود.