یک تیم ملی پشت سر جواد نکونام (تصویر)

حسین کعبی و جواد نکونام دو مربی تیم فولاد تاکنون 236 بار در تیم ملی به میدان رفته اند. نکونام رکورددار بیشترین بازی داخلی برای ایران است و رکورد خوبی از خود به جای گذاشته است.

این در حالی است که چهار نفر سابقه حضور در تیم ملی را دارند و مهرداد محمدی تنها بازیکنی است که در مسابقات ملی حضور نداشته است. او تنها دو بار در مسابقات ایران به میدان رفت و حالا دوباره در تلاش است تا به تیم ملی دعوت شود.

مهرداد محمد: 2
اشکان دژاگه: ۵۹
احمد نوراللهی: ۲۹
حسین کعبی: 85
پژمان منتظری: ۵۱
جواد نکونام: 151
شجاع خلیل زاده: 25
امید ابراهیمی: 55



مجله اخبار فوتبال داخلی

مهرداد محمدی، احمد نوراللهی، پژمان منتظری، شجاع خلیل زاده و امید ابراهیمی 5 بازیکنی هستند که امروز از هتل روتانا سیتی سنتر امتیاز خبرکردند و دیداری دوستانه با اعضای تیم فولاد داشتند. این پنج بازیکن بازیکنانی با سابقه حضور در تیم ملی هستند و در کنار هم 162 بار پیراهن تیم ملی را بر تن کرده اند.

با توجه به اینکه بازیکنانی مانند مهرداد محمدی، ساسان انصاری، شجاع خلیل زاده، امید ابراهیمی و احمد نوراللهی همچنان شانس حضور در تیم ملی را دارند، این تیم به زودی می تواند رکورد 500 بازی ملی را به نام خود ثبت کند.

اشکان دژاگه، ستاره تیم فولاد که در دو دوره جام جهانی پیراهن ایران را بر تن کرد، تاکنون 59 بار برای تیم ملی به میدان رفته و در این چارچوب 457 بازی داخلی به ثبت رسانده است.

1803318

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم فولاد در حالی اردوی خود را در پایتخت قطر برپا کرد که بازیکنان ایرانی شاغل در قطر نیز برای دیدار با نکونام و شاگردانش به اردوی فولاد آمدند.


سرویس خبر شماره: 1871228
30 فوریه 1401 در 03:28 ب.ظ
4.6 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

رکورددار ایرانی در اردوی فولاد

هتل محل اقامت فولاد در دوحه محل اقامت بازیکنان سابق و فعلی تیم ملی ایران بود.

یک تیم ملی پشت سر جواد نکونام (تصویر)