آخرین خارجی سپاهان در ایران تا 24 ساعت بعد

وی در خصوص موارد مطرح شده در این جلسه گفت: بحث جریمه بازیکنان، مسابقات و احترام بیشتر به داور بود و جرایم را نیز اعلام کردند.

با اعلام سرمربی تیم سپاهان، تا 24 ساعت آینده سهمیه خارجی باقی مانده برای این تیم مشخص می شود.


سرویس خبر شماره: 1836781
13 اوت 1401 در 5:40 بعد از ظهر
6.5 هزار امتیاز خبر|

هفتنقطه نظر

فتاحی در پاسخ به اینکه امسال به شدت از روی نیمکت به اعتراضات رسیدگی می شود، گفت: خدا را شکر در این دو سال با حضور آقای نویدکیا چنین اتفاقی نداشتیم و حالا قول می دهم که نشود. با حضور آقای مورائیس اتفاق می افتد و مانند سال گذشته نیمکت راحتی خواهیم داشت. انشاالله بقیه تیم ها هم رعایت کنند.

فتاحی در خصوص نامه ای که در خصوص حق السکوت منتشر شد، گفت: من مدیر تیم فوتبال هستم و این مسائل به من مربوط نیست.

فتاحی در پاسخ به این سوال که آیا از وضعیت نقل و انتقالات راضی است یا خیر، گفت: تمام صحبت ها در مورد انتقال سپاهان با نظر شخصی سرمربی تیم فوتبال بوده و همه بازیکنان ایرانی و خارجی با نظر شخصی در سپاهان جذب شدند. . توسط M. Morais.

وی در پایان درباره پایان کار نقل و انتقالات سپاهان بیان کرد: ممکن است تا آخرین روز نقل و انتقالات تیم ها حرکت کنند. سهمیه خارجی داریم و فکر می کنم تا 24 ساعت آینده اعلام شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سرمربی سپاهان درباره شرایط سپاهان توضیح داد: اردوی بسیار خوبی را در ترکیه پشت سر گذاشتیم و سه بازی دوستانه از جمله یک بازی مقابل تیم های لیگ برتر ترکیه را در آنجا انجام دادیم. فردا آخرین دیدار تدارکاتی خود را مقابل تیم خوشه طلایی برگزار می کنیم.

وی سپس درباره شایعات پیرامون فرناندز گفت: در این مورد باشگاه نیز آن را تکذیب کرد.

سرمربی سپاهان در پاسخ به پیش بینی اینکه این تیم فصل آینده هجومی خواهد بود، گفت: سپاهان همیشه هجومی بوده و این موضوع طی چند سال گذشته مشخص بوده است. ما به راه خود ادامه می دهیم و سعی می کنیم همیشه بهترین بازی را ارائه دهیم تا هواداران را راضی نگه داریم. امیدوارم امسال این اتفاق بیفتد.

وی در خصوص شایعه سفر به عراق گفت: بحث عراق اصلا صحت ندارد. این یک دعوت بود اما قرار شد در صورت امکان در نیم فصل انجام شود. بازی با استقلال را بعد از بازی جمعه آماده می کنیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال سپاهان در حاشیه جلسه تمرینی مدیران باشگاه های سازمان لیگ گفت: جلسه خوبی بود و برای اولین بار بعد از سال ها که در این تیم حضور داشتم، گفت: سرویس سپاهان، جلسه ای با حضور مسئولان مسابقات برگزار شد. بحث کردیم و نقطه نظراتمان را بیان کردیم. امیدوارم با توجه به دیداری که برگزار شد، امسال لیگ خوبی داشته باشیم.

او گفت که جلسه معارفه ای برای مورایس برگزار نکرده است: باشگاه هفته آینده آن را برنامه ریزی خواهد کرد.