پیشنهاد رسمی سیتی به اندرلخت برای جذب مدافع اسپانیایی



سرویس خبر شماره: 1836764
آگوست 13, 1401 @ 4:55 بعد از ظهر
905

0نقطه نظر

منچسترسیتی که نتوانست با برایتون برای جذب مارک کوکوریا به توافق برسد، حالا قصد دارد مدافع چپ اسپانیایی اندرلخت را به خدمت بگیرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، گزینه شماره یک منچسترسیتی برای تقویت جناح چپ، مارک کوکوریا بود. مدافع چپ اسپانیایی برایتون پس از اینکه سیتی از پرداخت بیش از 40 میلیون پوند به او خودداری کرد، وارد مذاکره با چلسی شد.

سیتی حالا با اصرار پپ گواردیولا به گزینه دیگری فکر می کند و جالب اینکه او هم اسپانیایی است. سرخیو گومز، مدافع چپ آکادمی بارسلونا لاماسیا که اکنون در اندرلخت بازی می کند، نظر گواردیولا را به خود جلب کرده است. به گزارش نشریه بلژیکی ‘HLN’، سیتی روز گذشته پیشنهاد رسمی به ارزش 15 میلیون یورو به اضافه بندهای متغیر برای گومس ارائه کرد و گمان می رود این پیشنهاد پذیرفته شود.

گومز از بارسلونا به دورتموند پیوست و تابستان گذشته با قراردادی به ارزش 1.5 میلیون یورو به اندرلخت رفت. او در اولین فصل حضورش در این باشگاه بلژیکی، هفت گل به ثمر رساند و 15 پاس گل داد تا توجه چند تیم مطرح از جمله منچسترسیتی را به خود جلب کند. باید دید نتیجه نهایی مذاکرات سیتی و اندرلخت چه خواهد شد و آیا گومز شاگرد گواردیولا می شود یا خیر.



مجله اخبار فوتبال خارجی