دیوید مویس به دیوید دخیا فرصت می دهد تا از اریک تن هاگ انتقام بگیرد – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد


جدای از مصدومیت، چیزی که منچستریونایتد را در این فصل ناامید کرده است، عملکرد ضعیف همه بازیکنان بزرگ در سراسر زمین است.

مارکوس رشفورد، بهترین گلزن، در تلاش است تا عملکرد خود را جمع کند، در حالی که کازمیرو تا اینجای فصل، مانند سایه ای از خود سابقش به نظر می رسید.

بازیکن دیگری که تیم را ناامید کرده، آندره اونانا شماره 1 جدید است. سرمربی او را برای پول کلان از اینترمیلان به خدمت گرفت زیرا احساس می کرد که کامرونی کاملاً با سبک بازی او سازگار است.

هر دو در طول دوره موفقیت آمیز آژاکس تن هاگ با هم کار کردند و اونانا آن را با یک فصل فوق العاده برای اینترمیلان دنبال کرد و به تیم کمک کرد تا به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسد.

شروع فاجعه بار اونانا

توانایی او با توپ در پایش یکی از مولفه‌هایی بود که داوید دخیا، دروازه‌بان دیرینه یونایتد فاقد آن بود و باعث شد یونایتد در فصل اول تن هاگ آسیب‌های زیادی وارد کند.

این بازیکن اسپانیایی مقصر باخت یونایتد در فینال جام حذفی و خروج این باشگاه از لیگ اروپا بود. شوت او نیز تیم را ناامید کرد، بنابراین نیاز به تغییر است.

قرارداد قبلی برای یک قرارداد جدید با کاهش شدید دستمزد لغو شد و ملی پوش اسپانیایی تصمیم گرفت پس از 12 سال طولانی به اقامت خود در اولدترافورد پایان دهد.

با این حال، اونانا کار خود را در یونایتد به شکل فاجعه باری آغاز کرده است و مرتکب اشتباهات بزرگی هم در لیگ قهرمانان و هم در لیگ برتر شده است.

از سوی دیگر، دخیا پس از تبدیل شدن به بازیکن آزاد در تابستان، هنوز تیم جدیدی پیدا نکرده است. او با انتقال به رئال مادرید، اینترمیلان، عربستان سعودی و بایرن مونیخ در ارتباط بود اما هیچ چیزی به نتیجه نرسید.

شخص مردم گزارش داد که این دروازه‌بان در منچستر دیده شد و حتی برای تماشای تیم زنان یونایتد در دیدار مقابل پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا به بیرون رفت.

هواداران گستاخانه پیشنهاد کرده بودند که باشگاه باید او را دوباره به خدمت بگیرد اما یونایتد و تن هاگ ایمان خود را به دروازه بان فعلی اونانا تکرار کرده بودند.

اکنون به نقل از Football Transfers، بازگشت او به انگلیس می تواند دلیل دیگری داشته باشد. گزارش ها حاکی از آن است که وستهم یونایتد به این بازیکن 32 ساله علاقه مند است و در پنجره ژانویه به توافقی چشم دوخته است.

DDG به لیگ برتر باز می گردد؟

دیوید مویس از دوران مربیگری خود در یونایتد همه چیز را در مورد دخیا می داند و به خوبی از مهارت دروازه بان بین چوب ها آگاه است.

وستهام در مورد بازگشت احتمالی به زندگی در لیگ برتر از داوید دخیا صحبت کرده است. نقل و انتقالات فوتبال گفته شده است.

دروازه بان فعلی آنها، لوکاس فابیانسکی، می خواهد در این مدت استادیوم لندن را ترک کند در حالی که آلفونس آرئولا پیشنهاد بزرگی از یک باشگاه ناشناس در عربستان سعودی داشته است.

دروازه بان سابق منچستریونایتد در حال حاضر به دنبال گزینه هایی در اسپانیا است، اما به ما گفته شده که وستهم در مورد قرارداد 18 ماهه در پنجره نقل و انتقالات ژانویه با تیم او صحبت کرده است.

بازگشت به لیگ برتر و شانس اثبات اشتباه تن هاگ می تواند یک پیشنهاد فریبنده برای شماره 1 سابق یونایتد باشد. جالب است که ببینیم دخیا به کجا می رسد.

https://thepeoplesperson.com/2023/10/11/david-moyes-set-to-hand-david-de-gea-the-chance-to-exact-revenge-on-erik-ten-hag-270671/ منبع: