آرسنال برای نبردی بزرگ به جام حذفی می رود (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شاگردان میکل آرتتا که با اقتدار در صدر جدول لیگ برتر قرار دارند، در این بازی زیاد تقلا نکردند و در نهایت با به ثمر رساندن سه گل در نیمه دوم راهی مرحله بعد شدند. جایی که آنها به مصاف منچسترسیتی، نزدیکترین رقیب خود در لیگ برتر می روند.
در نیمه اول این دیدار، آرسنال تیم بهتر زمین بود و با وجود اینکه تیم میزبان در لحظاتی ابتکار عمل را در اختیار داشت، شاگردان میکل آرتتا موقعیت های خطرناک تری ایجاد کردند، اما در فینال، توپ از خط دروازه عبور نکرد. و نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.
در نیمه دوم حملات توپچی ها شدت گرفت و در نهایت در دقیقه 63 محمد النانی دروازه آسکفورد را باز کرد. روی یک ضربه ایستگاهی بود که ارسال فابیو ویرا به سمت باز شده توسط محمد النانی با ضربه سر محکم به گل اول تبدیل شد.

1789866
پس از آن گل، تیم میزبان که همه چیز را از دست رفته می دید، پیش افتاد و این موقعیت را برای آرسنال ایجاد کرد تا دو بار دیگر گلزنی کند.
ابتدا در دقیقه 70 و همچنان روی موقعیت فابیو ویرا، این بار این ادی آنکتیا بود که این فرصت را به دست آورد و پس از عبور از دروازه بان حریف، با یک ضربه مطمئن کار را تمام کرد.
شش دقیقه بعد، آنکتیا گل دوم بازی را به ثمر رساند تا اختلاف امتیاز به 3 گل برسد. گابریل مارتینلی این بار با یک پاس خوب آنکتیا را در موقعیت گل قرار داد و او با یک ضربه فنی دقیق توپ را از دستان دروازه بان حریف به گل تبدیل کرد.


سرویس خبر شماره: 1863865
20 ژانویه 1401 در 01:44
2.6 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

1789865
در دقایق پایانی اتفاق خاصی روی گل ها نیفتاد و در نهایت آرسنال با برتری 3-0 قدم بعدی را برداشت.



مجله اخبار فوتبال خارجی

آرسنال با پیروزی 3-0 مقابل آکسفورد یونایتد به دور چهارم جام حذفی راه یافت.

آرسنال برای نبردی بزرگ به جام حذفی می رود (عکس)