از جنبش طرفداران نساجی در آکسفورد، انگلستان تقلید کنید

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تماشای بازی های تیم نساجی از نقاط مختلف ورزشگاه ملی قائم شهر، تصاویر جالبی را در بازی های خانگی این تیم به ویژه در ایام کرونا و به طور کلی تمامی مسابقاتی که بدون تماشاگر برگزار می شود، به همراه داشته است. ; تصاویر مشابهی را در یکی از مسابقات دور سوم جام حذفی انگلیس مشاهده کردیم.

ورزشگاه آکسفورد تنها حدود 12000 نفر گنجایش دارد که کمتر از استقبال گسترده هواداران برای بازی با آرسنال بود و گروهی از آنها بازی را ایستاده از دیوارهای مشرف به ورزشگاه تماشا کردند، بنابراین تصاویری شبیه به بازی های خانگی نساجی در ورزشگاه وطنی است. و یک حضور جالب توجه هواداران این تیم را باید روی دیوارها و بالکن های ساختمان های اطراف ثبت کرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

گروهی از هواداران آکسفورد بازی حساس با آرسنال را از روی دیوار مشرف به ورزشگاه تماشا کردند.

از جنبش طرفداران نساجی در آکسفورد، انگلستان تقلید کنید

رسیدن به بازی سوم جام حذفی و رویارویی با آرسنال فرصتی طلایی برای هواداران آکسفورد بود تا پس از مدت ها یک ستاره مشهور را ببینند. آنها در رده پانزدهم لیگ برتر انگلیس قرار دارند و شانس بسیار کمی برای صعود به چمپیونشیپ دارند.

1789860


سرویس خبر شماره: 1863862
20 ژانویه 1401 در 01:24
466

0نقطه نظر

ظرفیت ورزشگاه جوابگوی استقبال هواداران نبود

به این ترتیب تقابل با آرسنال اگرچه رویارویی سختی بود و نتیجه آن از قبل پیش بینی می شد، اما هیجان خاصی را در ورزشگاه کسام به وجود آورد. جایی که هواداران تیم آکسفورد هر کجا که می توانستند برای تماشای مسابقه با شاگردان آرتتا حاضر شدند.