آقای گل فصل قبل یک گل از دست داد!

البته اگر نگاهی اجمالی به موقعیت های از دست رفته او در آن هشت بازی بیندازیم متوجه می شویم که شاید اگر دقت بیشتری می کرد می توانست بهترین گلزن بازی ها باشد به جای لوکادیا که 4 گل زده و در بالای جدول گلزنان . او تاکنون 2 پنالتی را از دست داده و دو موقعیت تک به تک مقابل نفت آبادان و تراکتورسازی (دو بازی اخیر مس رفسنجان) داشته است و پرسپولیس در صدر جدول گلزنان قرار گرفت.
مس رفسنجان با پیروزی مقابل تراکتورسازی توانست با سه امتیاز به صدر جدول برسد و حالا خود را برای رویارویی با پرسپولیس روز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی آماده می کند. دیداری که اگر با گل همراه شود یکی از مهم ترین دغدغه های کادر فنی مس رفسنجان برای حضور بهتر و قدرتمندتر در لیگ 22 را برطرف می کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

گادوین منشا در پایان هفته هشتم همچنان موفق به گلزنی نمی شود.

آقای گل فصل قبل یک گل از دست داد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پیش از آغاز مسابقات لیگ بیست و دوم، اضافه شدن لوسیانو پریرا (شیمبا) به خط حمله مس رفسنجان و تغییراتی که محمد ربیعی در ترکیب بازیکنانش با انتقال به جلو دوم ایجاد کرد، گمانه زنی های خط حمله است. ظهردار از خط تیراندازی نارنجی رفسنجانی گزارش می داد، اما در پایان هفته هشتم ماجرا به گونه ای دیگر رقم خورد.
البته شیمبا که از فولاد خوزستان به مس پیوسته بود توانست رضایت کادر فنی را جلب کند و با گلزنی و گرفتن پنالتی تا حدودی به وظیفه خود عمل کرد اما منشأ ماجرا متفاوت و کمی نگران کننده است.
گادوین منشا با شروع لیگ بیست و یکم از گلگهر سیرجان به مس رفسنجان پیوست و خیلی زود بلد شد خود را با شرایط تیم جدید وفق دهد و در پایان فصل با 14 گل عنوان آقای گل را از آن خود کرد. اما این بازیکن در آخر هفته هشتم لیگ برتر هنوز گلی به ثمر نرسانده است.


سرویس خبر شماره: 1847613
19 اکتبر 1401 @ 13:33 |
8.7 هزار |

0نقطه نظر

منشا و شانس هایی که یکی یکی می سوزند.