آمار عجیب استقلال: 270 دقیقه، یک گل، آن هم پنالتی!

حالا آبی پوشان باید به مصاف تراکتوری بروند که چند روز پیش در هفته پانزدهم لیگ برتر آنها را شکست داد، در دیداری که قانون مرگ یا زندگی دارد. شاگردان پاکو خمس در تبریز به مراتب بهتر از استقلال عمل کردند و آبی پوشان برای اینکه ابتدا از دور رقابت ها کنار نروند باید مقابل این حریف قدرتمند به برتری برسند.

حال باید دید خط حمله استقلال در بازی فردا چگونه عمل می کند. بازیکنانی مانند سجاد شهبازادا، ارسلان مطهری، آرمان رمضانی، پیمان بابایی و مهدی قیدی باید از سد مدافعان تراکتور عبور کرده و دروازه اخباری را فتح کنند. مصدومیت محمد محبی و جایگزینی زودهنگام او در تبریز در نهایت به آزار آبی ها منجر شد. او در بازی فردا نیز غایب است و باید دید استقلال بدون وینگر بوشهری چگونه خواهد بود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

استقلال برای پیروزی مقابل تراکتور باید طلسم گل نزدن خود را بشکند. در شرایطی که تابستان امسال تراکم و تردد مهاجمان این تیم سوژه رسانه ها شده است اما این تیم در پانزده بازی امسال تنها پانزده گل به ثمر رسانده است که آمار قابل قبولی برای این تیم نیست.

در واقع استقلال تنها یک بار در 270 دقیقه اخیر به لطف پنالتی کوین یاماگا به گل رسیده است. این دومین بار در سال جاری برای استقلال است. این تیم در هفته سوم لیگ برتر و پس از باز شدن دروازه مس کرمان توسط کوین یاماگا، در دو دیدار متوالی مقابل نفت مسجد سلیمان و پیکان موفق به گلزنی نشد و در ابتدای لیگ این رکورد منفی 270 دقیقه و یک هدف استقلال ثبت شود.

1785068


سرویس خبر شماره: 1864153
21 ژانویه 1401 @ 2:28 ب.ظ
513 امتیاز خبر

0نقطه نظر

ساپینتو باید به خط حمله خود فکر کند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، استقلالی ها در 4 بازی اخیر خود تنها یک پیروزی کسب کرده اند. دو تساوی مقابل پرسپولیس و مس رفسنجان و یک باخت مقابل تراکتور نمی تواند نتایج قابل قبولی برای آبی پوشان باشد. فاصله آنها با بالای جدول به پنج امتیاز رسیده است و فردا بازی سختی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل تراکتورسازی خواهند داشت.

جدای از نتایج ضعیف استقلال بعد از جام جهانی، نقطه ضعف این تیم در خط حمله است. با توجه به بازی دربی، آبی پوشان در سه بازی قبلی خود مقابل صنعت نفت، مس رفسنجان و تراکتورسازی تنها یک بار موفق به گلزنی از روی نقطه پنالتی شدند که این آمار قابل قبولی برای مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر نیست. . بودن

استقلال در سه بازی اخیر خود فقط یک گل زده است که آن هم از روی نقطه پنالتی است.

آمار عجیب استقلال: 270 دقیقه، یک گل، آن هم پنالتی!