شروع زودهنگام بازی انتقام مسجد سلیمانی

این در حالی است که دیدار جام حذفی مقابل ملوان در ورزشگاه سیروس که آخرین شکست شاگردانش در چند روز پیش بود باعث شد با هوای انتقام به گیلان برگردند و خیلی زود توانستند به آن چیزی که می خواستند برسند. .


سرویس خبر شماره: 1864156
21 ژانویه 1401 @ 2:40 بعد از ظهر
1.4K |

0نقطه نظر

با پاس چهارم دهقانی و ضربه سر میری؛

در دقیقه 8، ضربه ایستگاهی به سمت چپ خط دفاعی ملوان به تیم میزبان رسید و رضا دهقانی با ارسال چهارمین پاس گل خود در این فصل توانست گل دیگری برای تیمش خلق کند. کمی جلوتر از تیرک نزدیک، پیمان میری با وجود قد کوتاهش به هوا پرید و زود دروازه رضا حیدری را باز کرد تا دومین گل فصل خود را به ثمر برساند.

شاگردان ابراهیم اشکش روی پاس دهقانی با ضربه سر پیمان میری خیلی سریع توانستند گلزنی کنند.

    شروع زودهنگام بازی انتقام مسجد سلیمانی

این دیدار تحت تاثیر این گل زودهنگام توسط دو تیم خیلی سریع دنبال می شود و به دقیقه 30 می رسد که هر دو تیم موقعیت های خوبی برای گلزنی داشته اند. باید دید تست این دیدار در وقت قانونی مشخص می شود یا وقت اضافه و ضربات پنالتی یکی از تیم های حاضر در مرحله یک هشتم را مشخص می کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “ورزش”، نفت مسجد سلیمان پس از جدایی رضا مهاجری کار سختی را با کادر فنی جدید خود آغاز کرد و در بازی رفت با 4 گل مقابل سپاهان شکست خورد. آنها شرایط خوبی در ادامه نداشتند و با دو نتیجه 1-0 مقابل آلومینیوم اراک و ملوان، کارشان برای روزهای سخت تری انجام شد.