آندره اونانا در مورد فرم پایین تر خود برای منچستریونایتد – اخبار منچستریونایتد و نقل و انتقالات منعکس می کند

عملکرد وخیم منچستریونایتد در پایان فصل تجاری به امید آنها برای تضمین فوتبال لیگ قهرمانان در فصل آینده پایان داد.

علاوه بر این، همانطور که نیوکاسل و چلسی فرم های مربوط به خود را انتخاب کردند، منچستریونایتد ممکن است فصل را بدون هیچ فوتبال اروپایی برای فصل 2024/25 به پایان برساند.

این به طور طبیعی اریک تن هاگ را در کانون توجه قرار داده است و سوالات زیادی در مورد شجره نامه او برای رهبری شیاطین سرخ ایجاد شده است. در همان زمان، بسیاری از بازیکنان ستاره نیز به دلیل عملکرد ناهماهنگ خود مورد بررسی قرار گرفته اند.

آندره اونانا یکی از آنهاست و بسیاری در توانایی دروازه بان سابق اینترمیلان برای جایگزینی خدمتگزار دیرینه داوید دخیا از روز اول تردید دارند.

این ملی پوش کامرونی با خاموش کردن بارها در بین بازی ها کمکی به پرونده خود نکرده است که منجر به اشتباهات زیادی شده است که مستقیماً منجر به گل می شود.

در آخرین بازی یونایتد مقابل برنلی، اونانا با عجله از محوطه خود خارج شد و روی زکی امدونی خطا کرد که منجر به گل تساوی میهمان در دقیقه 87 از روی نقطه شد.

اونانا در انعکاس عملکرد خود به MUTV گفت: “خب، فقط این آخر هفته نیست. تمام فصل است، فصل سختی برای همه ما به عنوان فردی و گروهی بوده است. اما، اوم، ما همیشه باید مثبت بمانیم، زیرا فکر نمی‌کنم جایگاه، جایگاه اروپا را مقابل برنلی از دست بدهیم.

می دانید، و همه ما باید مسئولیت بپذیریم. من همیشه از خودم شروع میکنم اما، اوه، فصل سختی بود.”

بازیکن سابق آژاکس در ادامه اضافه کرد که عوامل زیادی در وضعیت بد فعلی یونایتد نقش داشته است، از جمله مصدومیت و بدشانسی. با این حال، او افزود: “ما منچستریونایتد هستیم” و آنها نمی توانند در مورد چنین چیزهایی صحبت کنند.

در عوض، اونانا مشتاق است که مثبت بماند و اصلاحات را در حرکت به جلو انجام دهد. چالش بعدی او و یونایتد، کریستال پالاس دوشنبه شب است.

تیم لندن جنوبی در چهار بازی اخیر خود در لیگ شکست نخورده است. در حالی که این درگیری باعث می شود Onana کیفیت خود را نشان دهد، فیکسچر ممکن است به چهره های Ineos این فرصت را بدهد که مایکل اولیز را از نزدیک زیر نظر بگیرند.

وینگر پالاس در فصل 2023/24 پربار از فصل 2023/24 برخوردار بوده است و گفته می شود یکی از اهداف اصلی تصمیم گیرندگان جدید یونایتد برای پنجره نقل و انتقالات تابستانی به حساب می آید.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/05/05/andre-onana-reflects-on-his-below-par-form-for-manchester-united-279799/ منبع: