یورگن کلوپ سخت ترین چیز در مورد سرمربی بودن لیورپول را نام می برد – باشگاه لیورپول

تعداد کمی از منتخب می توانند لیورپول را مدیریت کنند. حتی تعداد کمتری هم می تواند موفق باشد. یورگن کلوپ، با این حال، آزمون را با موفقیت پشت سر گذاشت و سعی کرد آنچه را که لازم است توصیف کند.

کلوپ لیورپول را از تیمی که برای صعود به اروپا تلاش می‌کرد به قهرمان جهان در کمتر از چهار سال تبدیل کرد.

قهرمانی در لیگ برتر و جام ملت های اروپا او را به عنوان یک بازیکن بزرگ در تمام دوران ها تثبیت کرده است، اما این چیزی بیش از عملکردهای درون زمینی کلوپ بود که او را برای هواداران محبوب کرد.

وقتی از او پرسیده شد که برای مدیریت لیورپول چه چیزی لازم است، این بازیکن آلمانی ابتدا مطمئن نبود اما ادامه داد: «فکر می‌کنم کمی از فوتبال می‌فهمم. منظورم این است که احتمالاً این مهارت من است.

من مردم و به خصوص بازیکنان فوتبال را دوست دارم، بنابراین، از این نظر، کار سختی نبود.

این یک پاسخ بسیار متواضعانه از سوی یکی از بهترین مدیران لیورپول بود. با این حال، قبل از آن، او افکار خود را به صورت شفاهی بیان کرد و توضیح داد که کدام بخش از شغل را خسته‌کننده‌تر می‌داند.

آلمانی در پاسخ خود صریح بود که انجام مطبوعات و صحبت با رسانه ها “بیشتر اوقات بسیار دشوار است.”

کلوپ در توضیح علت این موضوع گفت: «این واقعاً خسته کننده است که همیشه باید صحبت کنید و چیزهایی را توضیح دهید که بیشتر آنها را نمی توانید توضیح دهید.

وقتی برنده می‌شوید، خوب است، زیرا در این صورت می‌توانید در مورد افراد، عملکرد فوق‌العاده، مواردی از این دست صحبت کنید، اما وقتی می‌بازیم نمی‌توانیم همین کار را انجام دهیم.»

مربی در مورد کنفرانس های مطبوعاتی پس از بازی پس از شکست، توضیح داد که در مورد سوالاتی که با آن مواجه می شود چه چیزهایی را دوست ندارد.

سنگاپور - سه شنبه، 1 آگوست 2023: یورگن کلوپ، مدیر لیورپول در یک کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی دوستانه پیش فصل بین باشگاه لیورپول و اف سی بایرن مونیخ در ورزشگاه ملی سنگاپور.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

بازیکن آلمانی گفت: “ما یک بازیکن را انتخاب می کنیم و شما در مورد او صحبت می کنید و او به خصوص بد بود، بنابراین بیایید تا 10 دقیقه آینده در مورد آن صحبت کنیم.”

این به این معنی است که 50، 60، 70 درصد از چیزهایی را که می‌توانید بگویید، اما همچنان می‌پرسید، قطع می‌کند.»

کلوپ یک مرد فوتبالی است و نظرات او این موضوع را تایید می کند.

سرمربی تیم فوتبال لیورپول تاکید کرد: «در واقع به عنوان مدیر لیورپول، بخش ناب فوتبال – مربی تیم، کارهایی که انجام می دهیم، با هم رشد می کنیم – من این بخش را دوست دارم.

اما با این حال، من دیگر مرد مناسبی برای انجام این کار نیستم، اما آنچه واقعاً سخت است شما هستید، این دنیای بیرون است، واقعاً سخت است…

“مردم از من می پرسند “آیا دلت برای آن تنگ خواهد شد؟”

“احتمالا، اما من نمی دانم، من هرگز آن را نداشته ام.”

در حالی که یورگن ممکن است تمام عناصر سرمربی لیورپول را از دست ندهد، ما مطمئناً این کار را خواهیم کرد.

https://www.thisisanfield.com/2024/05/jurgen-klopp-names-the-most-difficult-aspect-of-being-liverpool-manager/ منبع: