آیا حذف بارسلونا قبل از دیدار با بایرن قطعی می شود؟

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بارسلونا شب گذشته در خانه مقابل اینتر نمایش خوبی نداشت و با قبول تساوی 3-3 و البته قانون بازی مستقیم در لیگ قهرمانان اروپا، حالا اینطور نیست. عملا هیچ شانسی برای رسیدن به مرحله حذفی وجود ندارد. شاگردان ژاوی فصل را با درخشش روبرت لواندوفسکی و برتری 5-1 مقابل ویکتوریا پلژن در خانه آغاز کردند، اما در سه بازی بعدی تنها یک امتیاز گرفتند و نتوانستند هفته ابتدایی خوب خود را ادامه دهند.

روز چهارشنبه 26 اکتبر ساعت 18:45، اینتر در ورزشگاه خانگی خود، سن سیرو، میزبان ویکتوریا پلژن خواهد بود و عصر همان روز، بارسلونا از ساعت 21:00 در نیوکمپ میزبان بایرن مونیخ خواهد بود. اگر تیم تحت هدایت سیمونه اینزاگی در خانه مقابل حریف کم شناخته و قدرتمند خود پیروز شود، حذف بارسلونا حتی روی کاغذ هم قطعی است و این باشگاه محبوب و پرطرفدار برای دومین فصل متوالی در مرحله گروهی حذف خواهد شد. لیگ قهرمانان اروپا

بارسلونا احتمالا پیش از شروع بازی بعدی خود مقابل بایرن مونیخ از لیگ قهرمانان اروپا خداحافظی خواهد کرد.

آیا حذف بارسلونا قبل از دیدار با بایرن قطعی می شود؟

البته شاگردان ژاوی در اولین بازی مقابل ویکتوریا پلژن در هفته اول یک گل بزرگ به دست آوردند. این اتفاق نمی افتد اگر ویکتوریا پلزن در آخرین بازی در جمهوری چک مقابل بارسلونا با اختلاف بیش از چهار گل پیروز شود و این تقریبا غیرممکن است.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1847914
21 اردیبهشت 1401 @ 09:41 |
نمایش 3K |

0نقطه نظر