لیست سانتافه صعود از تیم ملی به جام جهانی/ حضور یک زندانی و بازیکنانی که فقط یک بار دعوت شده اند

افرادی که قبلا در این فدراسیون برای خود جوایزی تایید کرده بودند و تا آخرین ریال دریافت می کردند.
لازم به ذکر است که گفته می شود اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال نام خود را در لیست پاداش ها قرار داده اند و ظاهراً نام شهره موسوی نیز که مدت هاست به دلیل داشتن در زندان به سر می برد. مرتکب جرم نیز در این لیست دیده می شود. حتی نام بازیکنانی که در زمان دراگان اسکوچیچ فقط یک بار به اردوی تیم ملی دعوت شده اند به این لیست اضافه شده است. این مشکل باعث شد که تعداد افرادی که در فهرست دریافت جوایز ویژه دولتی قرار دارند به 70 نفر برسد. در حالی که یک تیم متشکل از 25 بازیکن و با عواملش باید تعداد 40 نفر را در نظر گرفت.
با توجه به مسائلی که پیرامون این فهرست به وجود آمده، فکر نمی کردیم بد نباشد با سینا کلهر، معاون فرهنگی و امور عمومی وزارت ورزش گفت و گوی دیگری داشته باشیم. زیرا لیست نهایی باید به تایید معاونت فرهنگی و همچنین معاونت آموزشی وزارت ورزش برسد.
کلهر در این گفت و گو در پاسخ به این سوال که آیا اعضای هیات مدیره از دولت پاداش ویژه ای دریافت خواهند کرد یا خیر؟ او گفت نه. چرا باید نام اعضای هیئت مدیره در بین اعضای تیم ملی باشد؟ اگر چنین است، نام اعضای وزارتخانه، اعضای کمیته فرهنگی مجلس، هیئت استان ها و… را بنویسید. ! هیچ معنی ندارد. فدراسیون لیست خود را می دهد، مهم این است که ما کدام لیست را تایید می کنیم.
وی در پاسخ به این سوال که گفته می شود نام شهره موسوی علیرغم زندانی بودن در لیست آرزوهای فدراسیون قرار دارد، گفت: از نظر ما مشخص است که جوایز شامل اعضای تیم و اعضای فدراسیون می شود که غیر از آنها هستند. بخشی از تیم حال در نهایت می توان درج نام رئیس فدراسیون در لیست را تایید کرد که معمولا زمانی که رهبر عزیزی خادم است در لیست قرار می گیرد اما درج بقیه اعضای فدراسیون. در لیست معنی ندارد.”
کلر در پاسخ به اینکه لیست دریافت کنندگان جایزه می تواند به 70 نفر برسد؟ وی گفت: باید ببینیم چند نفر در لیست تیم ملی قرار خواهند گرفت و بر اساس آن تعداد نفرات را مشخص می کنیم، اصرار داریم که اعضای تیم فنی فقط در پذیرایی حضور داشته باشند، پاداش ویژه، هدف ما این نیست که به هر کسی صدمه بزنید و به تیمی که مستقیماً در این ارتقاء مشارکت داشته است پاداش دهید، در غیر این صورت افراد زیادی به طور غیر مستقیم وجود دارند.”



سرویس داخلی اخبار فوتبال

ماجرای جایزه ویژه دولت به ملی پوشان به دلیل صعود مقتدرانه آنها در جام جهانی این روزها چشم برخی از سئولی ها را بهت زده است. در شرایطی که بازیکنان و اعضای کادرفنی، پزشکی و غیره که مسئولیت مستقیم در تیم ملی داشتند، باید جایزه ویژه دولت «سانتافه خودرو ۲۰۱۸ چهره جدید» را دریافت کنند، از فدراسیون فوتبال فهمیدیم که افراد زیادی در به هر حال. نام آنها را در لیست دریافت کنندگان جایزه قرار دهید.