آینده ستاره پرتغالی یونایتد مشخص شد

پس از کریستیانو رونالدو با 400000 هزار، داوید دخیا دروازه بان اسپانیایی با 37375000 در هفته در رتبه دوم قرار دارد. بازیکنانی مانند پل پوگبا، رافائل واران، گیدئون سانچو، ادینسون کاوانی و مارکوس راشفورد همگی 200 میلیون و 200 هزار یا بیشتر دستمزد می گیرند و هری مگوایر کاپیتان باشگاه نیز همین مبلغ را دریافت می کند.

منچستریونایتد برای افزایش دستمزد برونو فرناندز با هافبک پرتغالی به توافق رسیده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، برونو فرناندز، ستاره پرتغالی منچستریونایتد قرارداد خود را با منچستریونایتد تمدید خواهد کرد. دستمزد ستاره تحت قرارداد جدید دو برابر شد و به حدود 240000 هزار در هفته رسید. فابریزیو رومانو با اعلام این خبر مدعی شد که تمامی قراردادهای تمدید قرارداد انجام شده و تنها اعلام رسمی باقی مانده است.


سرویس خبر شماره: 1816754 |
05 فروردين 1401 ساعت 19:50 |
2,531 امتیاز خبر|

0نظرات

تمدید و افزایش حقوق؛

عملکرد درخشان برونو فرناندز در دو سال گذشته در ترکیب شیاطین سرخ و تبدیل شدن به یکی از موثرترین بازیکنان لیگ برتر، مسئولان باشگاه را بر آن داشت تا به فکر تمدید او و افزایش دستمزد او باشند. به نظر می رسد برونو فرناندز در حال حاضر تنها 50000 در هفته دریافت می کند و یونایتد دستمزد این بازیکن را در قرارداد جدید به 6 رقم افزایش داده است.

بدین ترتیب برونو فرناندز به یکی از ارزشمندترین بازیکنان یونایتد در قرارداد جدید تبدیل خواهد شد. با این حال، علیرغم درخشش هافبک پرتغالی در دو سال گذشته، یونایتد نتوانسته است قهرمان لیگ شود و تغییر در کادر مربیگری نیز تغییری در بازی ایجاد نکرده است. برونو فرناندز تا سال 2025 با این تیم قرارداد دارد و گزینه تمدید یک ساله در این قرارداد گنجانده شده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی