ابراهیم صادقی: آقای کوپال نظامی!


سرویس خبر شماره: 2019243
16 مه 1403 در 2:26 ب.ظ.
2000 |

1نقطه نظر

آقای ویسی فراموش نکند که پارسال به ما زنگ زد و تشکر کرد!

ابراهیم صادقی مربی تیم ذوب آهن در مورد محدودیت های این تیم صحبت کرد.

ابراهیم صادقی: آقای کوپال نظامی!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ابراهیم صادقی سرمربی تیم ذوب آهن به جای محمد ربیعی سرمربی این تیم در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال از تهران حاضر شد و در ابتدا گفت: با توجه به با توجه به اینکه 5 مسابقه تا پایان لیگ باقی مانده است، هدف اصلی ما این است که بهترین بازی را از نظر فنی انجام دهیم و بتوانیم به بالاترین رتبه در جدول رده بندی دست پیدا کنیم. به نظر من یکی از سه تیمی هستیم که در 7 بازی اخیر با فاصله 4-5 روز بازی کردیم و به همین دلیل سعی کردیم از همه بازیکنان استفاده کنیم. لیست ما محدود است و اگر بازیکنان مصدوم یا محروم داریم باید از بازیکنان جوانتر استفاده کنیم.

او ادامه داد: هفته گذشته یک بازیکن 20 ساله در ترکیب اصلی داشتیم و 30 دقیقه مقابل یک جوان 18 ساله بازی کردیم. ما افتخار می کنیم و سعی می کنیم در این مسیر حرکت کنیم، اما فعلا لیست افراد ما اینجاست. سعی می کنیم بهترین عملکرد و بهترین نتیجه را کسب کنیم. متاسفانه گاهی اوقات نتایج با انتظارات ما مطابقت ندارد و همکاران ما به راحتی در مورد نتایج دیگران صحبت می کنند. این دوستان حتماً به خاطر دارند که فصل گذشته وقتی مقابل تیمی از انتهای جدول نتیجه خوبی گرفتیم، ما را صدا زدند و ما را مربیان شریفی دانستند. این دوستان باید سعی کنند به نتایج تیم خودشان توجه کنند. مطمئن باشید تمام تلاش خود را می کنیم تا جایگاه خوبی در هیئت مدیره کسب کنیم.

1998487

سرمربی ذوب آهن این تیم درباره تقابل با لیدر لیگ گفت: ما به جایگاه تیم ها نگاه نمی کنیم. سعی می کنیم در بین نفرات اصلی بهترین تصمیم را بگیریم و بهترین نتیجه را بگیریم.

او درباره غیبت های تیمش توضیح داد: در بازی فردا دو مصدوم داریم که وضعیت آنها مشخص نیست و پزشک تیم فردا اعلام می کند.

ابراهیم صادقی افزود: برای بازی فردا آنالیز داریم. ما می دانیم که این چه تیمی است و همچنین توانایی های خود را نیز می دانیم. ما به دنبال بهترین استراتژی خواهیم بود و همانطور که گفتم فردا دو بازیکن ما مشخص می شوند. در مجموع فکر می کنم بازی خوبی خواهیم داشت و بازی باکیفیتی خواهد بود.

او اضافه کرد: به هر حال همه داوران ما تلاش می کنند و همه قابل احترام هستند. امیدوارم فردا شاهد بازی خوبی باشیم و تیمی که شایسته آن است برنده شود. هواداران باید بدانند که در نیم فصل 4 پنالتی برای تیم ما گرفته شد و شاید برخی کارشناسان مخالف باشند. 3 پنالتی به سود ما اعلام نشد و در نیم فصل اول و دوم هم به داوری باختیم. چند هفته پیش در جریان بازی با هواداران، آقای نظمی یکی از بازیکنان ما را اخراج کرد و در دقیقه 94 یک پنالتی را علیه ما گرفت. امیدوارم فردا روز خوبی باشد و تیم شایسته از نظر فنی برنده شود.

ابراهیم صادقی در پاسخ به اظهارات عبدالله ویسی سرمربی فولاد مبنی بر نظارت نهادهای امنیتی بر نتایج تیم ها در هفته های اخیر، گفت: من همچنین دوست دارم که همه مسابقات نظارت شود و اگر موردی باشد آن را حل می کنند. من آقای ویسی را خیلی دوست دارم اما یادتان باشد اواخر سال گذشته مربیان صنعت نفت به آقای ربیعی زنگ زدند و از این برد تشکر کردند و ایشان را فردی شریف دانستند.

سرمربی ذوب آهن همچنین به اتفاقات رخ داده در دیدار پرسپولیس – سپاهان بین هواداران تهران و اصفهان واکنش نشان داد و تاکید کرد: هواداران همیشه محترم هستند و آنها هستند که بازی را جذاب می کنند. من در تیمی بازی کردم که هوادار نداشت، اما بازی در مقابل تیم‌هایی که هواداران زیادی داشتند برایم لذت بخش بود. برای همه بازیکنان جالب است اما امیدوارم هیچ تنشی وجود نداشته باشد و از بازی لذت ببرند.

صادقی درباره نتایج فوق العاده ذوب آهن در دیدارهای خارج از خانه گفت: در این صورت استراتژی خوبی داریم و انشالله فردا با انتخاب همه نهایی می شود. امیدوارم بتوانیم این روند و این آمار را حفظ کنیم.

وی در پایان با اشاره به وضعیت سایپا گفت: من سال ها در این تیم بازیکن یا مربی بودم اما بعد آن را ترک کردم و اکنون روی تیمی که در آن کار می کنم تمرکز کرده ام.

مجله اخبار فوتبال داخلی