انتظار می رود منچستریونایتد از پیشنهادات تمسخر آمیز یوونتوس و اتلتیکو مادرید برای میسون گرینوود بخندد – اخبار نقل و انتقالات و اخبار منچستریونایتد


در تلاش برای مبارزه با نگرانی‌های فزاینده PSR، منچستریونایتد ابتدا باید روی فروش بازیکنان تمرکز کند تا بتواند به جذب بازیکنان فکر کند.

سر جیم راتکلیف هم اکنون در حال طرح ریزی یک پاکسازی تابستانی در مقیاس بزرگ است و اگر گزارش های اخیر چیزی در دسترس باشد، حتی بازیکنان بزرگی مانند کازمیرو و مارکوس راشفورد نیز در امان نیستند.

انتظار می‌رود بازیکنانی که در حال حاضر به صورت قرضی به میدان می‌روند، نقل مکان کنند و این شامل میسون گرین‌وود نیز می‌شود که در حال حاضر برای ختافه در اسپانیا بازی می‌کند.

این بازیکن 22 ساله تاکنون 10 گل و 6 پاس گل به ثبت رسانده است شخص مردمختافه در تلاش است تا با یک وام یک ساله دیگر برای مهاجم همه کاره موافقت کند.

آینده مبهم گرینوود

شیاطین سرخ فروش مستقیم را ترجیح می دهند زیرا انتقال یک فارغ التحصیل آکادمی نشان دهنده سود خالص است، اما آنها خروج از یک معامله با قیمت پایین را تحریم نمی کنند.

با توجه به آنچه CaughtOffside در مورد علاقه یوونتوس و اتلتیکو مادرید به مهاجم یونایتد گزارش کرده است، این اطلاعات قابل توجه است.

قهرمان 20 دوره لیگ انگلیس 40 میلیون پوند درخواست می کرد که در ابتدا باعث شد هم بارسلونا و هم باشگاه مادریدی از یک انتقال احتمالی فاصله بگیرند.

طبق گزارش‌ها، تیم‌های سری آ پیشتاز بودند و حتی حاضر بودند از علاقه یونایتد به گلیسون برمر به عنوان اهرمی برای دستیابی به یک معامله ارزان‌تر استفاده کنند.

اما پیشنهادات مورد انتظار بانوی پیر و روژیبلانکوها برای یونایتد بسیار کم است و پیشنهاد یوونتوس ماهیتی تقریبا تمسخر آمیز دارد.

پول دریافتی از فروش گرین وود برای تامین مالی نقل و انتقالات در منچستریونایتد در تابستان امسال استفاده خواهد شد و منابع به CaughtOffside گفته اند که اتلتیکو مادرید و یوونتوس به این وینگر علاقه مند هستند.

اتلتیکو در طول دوره قرضی او در لالیگا با ختافه تماشاگر گرین وود بوده است و باشگاه مادریدی تحت تاثیر عملکرد او قرار گرفته است. با این حال، آنها حاضر نیستند قیمت 30 میلیون یورویی را که منچستریونایتد برای این بازیکن گذاشته است، بپردازند.

در مورد یوونتوس، غول های سری آ به دنبال جذب یک وینگر در پنجره نقل و انتقالات تابستانی هستند و گرین وود در لیست اهداف آنها قرار دارد. تیم ایتالیایی آماده ارائه پیشنهاد افتتاحیه در حدود 15 تا 17 میلیون یورو است، اما باید دید که آیا آنها به طور رسمی آن را ارائه می کنند یا خیر.

پیشنهادات تمسخر آمیز

انتظار می رود یونایتد به این پیشنهادات بخندد و همانطور که سر جیم در گذشته اشاره کرده است، این باشگاه آماده است تا اگر پیشنهاد مناسبی نرسد، این ملی پوش انگلیسی را دوباره ادغام کند.

با توجه به آنچه قبلاً در گذشته رخ داده است، مطمئناً یک حرکت بحث برانگیز خواهد بود. این فارغ التحصیل آکادمی به تلاش برای تجاوز جنسی، رفتار کنترلی و اجباری و تجاوز منجر به صدمه بدنی واقعی متهم شد و دو فصل پیش توسط باشگاه تعلیق شد.

این اتهامات متعاقباً کنار گذاشته شد و تحقیقات داخلی خود یونایتد نیز با اریک ده هاگ، سرمربی تیم، به پایان رسید که مشتاق بازگشت فارغ‌التحصیل آکادمی به تیم اول بود.

اما واکنش هواداران به این معنی بود که تصمیم ریچارد آرنولد، مدیرعامل سابق باید لغو شود و باشگاه مجبور شد او را به صورت قرضی به اسپانیا بفرستد. INEOS ممکن است با آشکار نکردن موضع خود در این مرحله، سرنوشت را وسوسه کند.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/05/05/man-united-expected-to-laugh-off-juventus-atletico-madrids-derisory-bids-for-mason-greenwood-279784/ منبع: