اتفاقی شگفت انگیز برای بازیکنی در نقش جهان (عکس)


سرویس خبر شماره: 2002610
27 فوریه 1402 در 4:33 ب.ظ.
1.3 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

علی اصغر عربی تا چند ماه پیش تصور نمی کرد در یک رقابت مهم آسیایی شرکت کند.

اتفاقی شگفت انگیز برای بازیکنی در نقش جهان (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیمی که عربی با آن به فوتبال ایران معرفی شد، دیگر حضور خارجی ندارد. این وینگر سریع و تکنیکی یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان قشقایی بود. سه چهار فصل در لیگ دسته اول بازی کرد و به لطف قهرمانی در جام حذفی به شهرت رسید. اما این تیم شیرازی چندین فصل پر فراز و نشیب را پشت سر گذاشت و با وجود مشکلات مالی فراوان، در نهایت امتیاز این تیم تقسیم شد.

اما این فرصت چند ساله به بازیکنانی چون آزادمنش و عربی فرصت آشنایی با اهالی فوتبال را داد. این در حالی است که عربی متولد آبسرده استان چهارمحال بعدها به شمس آذر پیوست تا یکی از مهره های اصلی این تیم در مسیر صعود تاریخی استان قزوین باشد.

درخشش شمس آذر در نیم فصل اول لیگ برتر ادامه داشت و اعرابی یکی از بازیکنانی بود که با ثبت 2 گل و 3 پاس گل توانست بیش از پیش نظرها را به خود جلب کند و در نهایت عملکردی را که مقابل سپاهان در فینال ارائه کرد. نیم فصل اول، کورده، او را در سن 27 سالگی یک تحول بزرگ در زندگی حرفه ای خود تجربه کرد.

1991563

اعرابی که در پنجره زمستانی به سپاهان پیوسته بود به طور غیرمنتظره ای مقابل الهلال به عنوان اولین تعویضی موریس وارد زمین شد و عملکرد او اصفهانی ها را به نبوغ این هافبک هجومی تکنیکی و سرعتی در نیم فصل امیدوار کرد. .

البته برخی فکر می کنند در دیدار سخت مقابل الهلال شاید بهتر باشد مورائیس به بازیکنان باتجربه خود فرصت بدهد و عربی را برای بازی در این دیدار نفس گیر که نتوانست کار خاصی انجام دهد، نفرستد.

با این وجود موریس بار دیگر نشان داد که ترسی از بازی با بازیکنان کمتر باتجربه ندارد و پس از استفاده از بازیکنانی مانند عیسی مرادی، محمد قربانی و حسین نژاد، حالا با اعتمادی که به عربی دارد، یک اتفاق بزرگ و خیره کننده برای این بازیکن رقم زد و بدون هیچ بازیکنی شک دارم که این بازیکن تمام تلاش خود را برای پاسخ به اعتماد مورایس انجام دهد.

عکس های وحید مومن زاده

1991562

مجله اخبار فوتبال داخلی