گواردیولا: برای قهرمانی به فکر لیورپول و آرسنال نیستیم!


سرویس خبر شماره: 2002617
27 فوریه 1402 در 4:55 ب.ظ.
1.2K امتیاز خبر|

3نقطه نظر

پپ گواردیولا می گوید به هیچ یک از تیم های لیورپول و آرسنال در رقابت های لیگ برتر توجهی نمی کند.

گواردیولا: برای قهرمانی به فکر لیورپول و آرسنال نیستیم!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، منچسترسیتی در دیداری حساس از هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس عصر شنبه در ورزشگاه اتحاد به مصاف چلسی می رود.
پپ گواردیولا در نشست خبری پیش از بازی به برخی مسائل پرداخت.

پیچ استقلالتیم مصدوم؟
جک گریلیش و گواردیولا در بازی فردا حضور نخواهند داشت. برناردو سیلوا در تمرین مصدوم شد و امروز مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت تا وضعیت او را ببینیم.
کواچیچ و سرخیو گومز بهبود یافته اند و آماده بازی هستند.

پیچ استقلالمقابل چلسی؟
چلسی تیم استثنایی است. یکی از بهترین تیم هایی که تا پایان فصل با آن روبرو خواهیم بود. بازی خارج از خانه مقابل آنها یکی از سخت ترین بازی های ما در این فصل بود. آنها یکی از بهترین تیم های لیگ هستند و نباید از روی جایگاهشان در جدول رده بندی قضاوت کرد.

1991573

پیچ استقلالنابغه کول پالمر؟
می دانستم که اگر او به طور منظم بازی کند کیفیت فوق العاده بالایی خواهد داشت. در کیفیت آن شکی نداشتم. او یک بازیکن خاص و یک ستاره است. او دقایق بیشتری برای بازی می خواست. جدایی او تصادفی بود. فقط زمان لازم بود تا کیفیت منحصر به فرد خود را نشان دهد.

پیچ استقلالسه تیم بودن در کورس قهرمانی؟
رقابت جدول و قهرمانی برای هواداران بسیار جذاب است. اگرچه برای هواداران جذاب است اما برای ما سخت تر است. آرسنال و لیورپول تیم های خوب و رقبای قابل احترامی هستند اما ما به آنها توجهی نداریم. ما فقط باید بازی های خودمان را ببریم.

پیچ استقلاللیورپول هفته گذشته در اروپا بازی نمی کند؟
برای ما مهم نیست. با همه سختی ها ترجیح می دهیم در همه مسابقات حضور داشته باشیم. ما هفته گذشته در اروپا بودیم زیرا به لیگ قهرمانان اروپا صعود کردیم. اینکه لیورپول هفته گذشته در اروپا بازی نکرد برای ما فرقی نمی کند.

مجله اخبار فوتبال خارجی