احتمال بازگشت علی بیرو بعد از 4 بازی


سرویس خبر شماره: 1816915 |
07 فروردين 1401 ساعت 12:45 |
289 امتیاز خبر|

0نظرات

علیرضا بیرانوند باید پس از 4 هفته نیمکت نشینی برای بازی مقابل لبنان به تیم ملی بازگردد. در این صورت شروع و پایان مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 با او بوده است.

علیرضا بیرانوند با خطا جای خود را در تیم ملی از دست داد و حالا با خطای حریف امیدوار به بازگشت در چارچوب اهداف تیم ملی است.بازی دروازه بان جوان هم خللی ایجاد نکرد. این دروازه بان باتجربه در دیدار مقابل لبنان که اسکوچیچ دوباره به علیرضا بیرانوند تکیه می کند، قدردان جایگاهی است که برای فتح آن تلاش کرده است. او به خوبی می داند که روی نیمکت تیم ملی دروازه بان های خوبی حضور دارند و با یک اشتباه جایگاه خود را از دست خواهد داد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، علیرضا بیرانوند پس از خطای امیر عابدزاده در بازی با لبنان مقابل سوریه جایگزین امیر عابدزاده شد و عملکرد خوب این دروازه بان جوان در بازی با سوریه اسکوچیچ را به بازی مقابل لبنان، عراق و عربی سوق داد. امارات. گل تیم ملی و همانطور که انتظار می رفت سرمربی تیم ملی در بازی با کره جنوبی به امیر عابدزاده اعتماد کرد. اما با توجه به گل بدی که امیر عابدزاده در بازی با کره جنوبی در بدترین دقیقه ممکن به ثمر رساند، اسکوچیچ باید یک بار دیگر علیرضا بیرانوند را به تیم ملی بازگرداند، به خصوص که او پس از 4 بازی روی نیمکت به اندازه کافی بیدار است. و این بار در صورت حضور در چارچوب دروازه، حواس بازی می کند و قبل از سوت داور توپ را تعقیب می کند.