ماموریت سخت بارسا; کاهش حقوق کاپیتان ها

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شرایط سخت مالی بارسا طی چند ماه گذشته این تیم را با مشکلات زیادی مواجه کرده است و حالا به نظر می رسد این روند به این زودی ها به پایان نرسد.
ناامیدی مالی فعلی باشگاه باعث شده تا آن ها نتوانند بازیکنانی مانند روبرت لواندوفسکی و ارلینگ هالند را خریداری کنند و اکنون برای بهبود وضعیت تیم تلاش می کنند.
خوان لاپورتا در حال حاضر در تلاش است تا نقل و انتقالات را از نظر مالی ممکن کند و قصد دارد با جذب اسپانسر و امضای قراردادهای هنگفت وضعیت اقتصادی تیمش را بهبود بخشد اما این برای تامین سقف دستمزد کافی نیست.


سرویس خبر شماره: 1816908 |
07 فروردين 1401 ساعت 12:17 |
872 امتیاز خبر|

2نظرات

راه حل دیگری که سران بارسلونا به طور جدی به آن فکر می کنند، کاهش حقوق بازیکنان، به ویژه سه کاپیتان باشگاه، از جمله جرارد پیکه، سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا است.
مجموع دستمزد این سه بازیکن برای فصل آینده با توجه به بند پاداش قراردادشان حدود 100 میلیون یورو خواهد بود و مدیران بارسا در تلاش هستند تا این مبلغ را به میزان قابل توجهی کاهش دهند.
مارکا ادعا می کند که ماتئو ژرمنی، مدیر بارسا، سخت تلاش می کند تا بازیکنان را متقاعد کند و مذاکره کند. باشگاه در نظر دارد در پایان فصل جاری از این سه بازیکن درخواستی داشته باشد و به آنها توضیح دهد که در روند پرداخت به فضای بیشتری نیاز دارند و به همین دلیل روی همکاری آنها حساب می کنند.
این روزنامه اسپانیایی همچنین معتقد است که مذاکره با بوسکتس راحت تر خواهد بود، زیرا قرارداد او در سال 2023 به پایان می رسد و او می تواند با کاهش دستمزد خود، قرارداد جدیدی با این باشگاه امضا کند. با این حال، قرارداد پیکه و آلابا تا سال 2024 اعتبار دارد که شرایط مذاکرات را برای بارسا پیچیده می کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

بارسلونا در تلاش است تا بودجه خود را برای خریدهای مورد نیاز خود در پنجره نقل و انتقالات تابستانی افزایش دهد.