اختلاف با نیمار و مسی; ستاره پاری سن ژرمن خواهان جدایی است!

مانند دو یا سه سال گذشته، به نظر می رسد پاری سن ژرمن روزهای شلوغی در تابستان 2022 برای بحث نقل و انتقالات خواهد داشت. شاید مهمترین بحث در مورد این تیم در حال حاضر با کیلیان امباپه باشد. به نظر می رسد ستاره فرانسوی تصمیم نهایی خود را برای جدایی از پیاتزی گرفته و به احتمال زیاد راهی رئال مادرید خواهد شد.

گمانه زنی های بیشتری در مورد ورود و خروج پاری سن ژرمن وجود دارد. در روزهای اخیر اخباری در فرانسه حاکی از آن بود که در صورت جدایی کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن، اشرف حکیمی نیز به دنبال جدایی از پارک دو پرنس خواهد بود زیرا بازیکنان آمریکای جنوبی حاضر در این تیم رابطه چندان خوبی با هم ندارند.

لازم به ذکر است که اشرف حکیمی تابستان گذشته از اینتر به پاری سن ژرمن پیوست اما اکنون به جدایی از این باشگاه فرانسوی بسیار نزدیک است. همچنین شایعاتی وجود دارد که او تمایلی به بازگرداندن این بازیکن به سانتیاگو برنابئو ندارد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

در همین راستا RMC تایید کرده است که ستاره مراکشی می خواهد در نقل و انتقالات تابستانی آینده پاری سن ژرمن را ترک کند. در این گزارش مدعی شده است که اشرف حکیمی رابطه خوبی با لیونل مسی و نیمار ندارد و اصلا با این دو فوق ستاره صحبت نمی کند. همچنین اشاره می شود که حکیمی از فوتبال خود در پاری سن ژرمن لذت نمی برد و همه اینها باعث شده تا او به دنبال تیم جدیدی باشد.


سرویس خبر شماره: 1816665 |
04 فروردين 1401 ساعت 22:21 |
38,457 امتیاز خبر|

1نظرات

به نظر می رسد اشرف حکیمی به درهای خروجی پاری سن ژرمن بسیار نزدیک است.