اردن 1-3 اسپانیا: آخرین آزمون لاروخا موفقیت آمیز بود

اسپانیا بازی را با میل به گل آغاز کرد و در دقیقه 13 توسط آنسو فاتی ستاره جوان بارسلونا به گل رسید. فاطی حرکت را آغاز کرد اما ضربه او را دروازه بان جردن مهار کرد. سولر توپ برگشتی را جمع کرد و به آسنسیو داد. پاس خوب آسنسیو این بار توسط فاتی وارد دروازه جردن شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اسپانیا که یکی از مدعیان جام جهانی 2022 قطر خواهد بود، امشب در دیداری دوستانه در امان به مصاف تیم ملی اردن رفت تا آخرین دیدار خود را قبل از شروع مسابقات قطر برگزار کند.

در حالی که اسپانیا فکر می کرد 3-0 پیروز شده است، اردن در اواخر بازی در دقیقه 2+90 با پاس گل محمد ابوزوریق و حمله الدرر در وقت اضافه بازی به گل رسید و بازی با نتیجه 3-1 به پایان رسید. برد لاروخا



مجله اخبار فوتبال خارجی

اسپانیا نیمه دوم را مانند نیمه اول تهاجمی آغاز کرد و یازده دقیقه بعد از آن نیمه توسط ستاره دیگر بارسلونا گلزنی کرد. سولر دفاع اردن را در سمت راست به هم ریخت و توپ را در محوطه جریمه به سارابیا داد. او با بی دقتی نتوانست توپ را به خوبی بزند اما توپ از کنار پای گاو افتاد تا این ستاره جوان بارسا گل دوم کشورش را به ثمر برساند.

در ادامه نیمه اول برخلاف دقایق ابتدایی، اسپانیایی ها حمله خطرناک دیگری را روی دروازه اردن انجام ندادند تا اینکه نیمه اول با برتری 1-0 لاروخا به پایان رسید.

تیم ملی اسپانیا در آخرین بازی خود قبل از شروع جام جهانی موفق شد در دیداری دوستانه با نتیجه 3 بر یک اردن را شکست دهد.

اردن 1-3 اسپانیا: آخرین آزمون لاروخا موفقیت آمیز بود


سرویس خبر شماره: 1854019
26 نوامبر 1401 @ 21:29 |
7.7 هزار امتیاز خبر|

5نقطه نظر

اسپانیا به حملات خود به دروازه اردن ادامه داد و نیکو ویلیامز موفق شد در دقیقه 84 گل سوم تیمش را به ثمر برساند. پاس یرمی پینو توسط ویلیامز روی دروازه شلیک شد اما دروازه بان جردن مانع از ضربه او شد. اما ویلیامز هوشیار بود و توانست ضربه برگشت را وارد دروازه کند.