جنجال در اسپانیا: اس ام اس عجیب فدراسیون به دخیا

این روزنامه نگار اسپانیایی گفت: داستان دخیا واقعا عجیب است، او چند ماه پیش ناگهان از لیست تیم ملی خارج شد و انریکه با داوید تماس گرفت و گفت نمی توانم روی او حساب کنم. انریکه گفت مشکل فنی است و فوتبال است اما وقتی داوید دلیلش را پرسید انریکه جوابی نداد اما چند روز بعد روبیالس به دخیا پیام داد و رئیس فدراسیون نوشت: داوید خوشحالم که بالاخره بعد از فکر کردن بالاخره تصمیمت را گرفتی. به او گفته شد که می‌خواهی به تیم ملی بپیوندی. برو. اما دخیا پاسخ می‌دهد، ببخشید؟ من قصد ترک تیم ملی را نداشتم. چه کسی این را گفته است؟ مربی به من گفت این موضوع فوتبال است.»



مجله اخبار فوتبال خارجی اما خوزه آلوارز، روزنامه نگار اسپانیایی، ادعای عجیبی درباره برنامه ال چیرینگیتو کرد و گفت که دخیا پس از دعوت نشدن به تیم ملی، پیامک عجیبی از سوی لوئیس روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال این کشور دریافت کرده است.

رسانه های اسپانیایی می گویند داوید دخیا مدافع منچستریونایتد پس از دعوت نشدن به تیم ملی اسپانیا پیامک عجیبی از رئیس فدراسیون فوتبال این کشور دریافت کرده است.

جنجال در اسپانیا: اس ام اس عجیب فدراسیون به دخیا

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از اینکه نام داوید دخیا، دروازه بان اسپانیایی منچستریونایتد در لیست 26 نفره لوئیس انریکه قرار نگرفت، او روزهای سختی را پشت سر می گذارد، اما انریکه به این نکته اشاره کرد که به دلیل عملکرد نه چندان خوب دخیا در یونایتد. تیم او نتوانست او را به جام جهانی برساند.


سرویس خبر شماره: 1854018
26 نوامبر 1401 @ 8:59 ب.ظ
4.6 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

انریکه به جای دخیا سه دروازه بان دیگر به نام های داوید رایا، روبرت سانچز و اونای سیمون را به تیم ملی دعوت کرد. این دعوت نشدن برای دخیا سخت‌تر از همیشه است، زیرا او در 32 سالگی می‌داند که جام جهانی قطر احتمالاً آخرین تورنمنتی بود که می‌توانست در آن شرکت کند. اما دخیا اکنون باید جام جهانی را از خانه تماشا کند.