استقلال دوباره در لیست پیش فصل/ مازاد نکونام تغییر کرد



انتشار اخباری در مورد بازیکنان استقلال و مصدومیت یکی از آنها و همچنین مشکلات مربوط به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات این باشگاه باعث شد تا لیست مازاد استقلال دستخوش تغییراتی شود.

حدود دو هفته پیش برخی رسانه ها و حتی افراد نزدیک به استقلال نام افرادی چون جعفر سلمانی، سعید مهری، امیرارسلان مطهری، زبیر نیک نفس و… را مطرح کردند. در میان بازیکنان خروجی استقلال در نیم فصل. فقط سعید مهری با پیشنهاد خوب باشگاه قبرسی حاضر به همکاری با استقلال شد و 160 میلیون تومان از قرارداد این فصل و دو میلیارد از طلب قبلی خود را واگذار کرد و رفت.

اما در آینده و با رخ دادن اتفاقاتی مانند بسته شدن پنجره نقل و انتقالات (که با وجود ادعای فرشید سامی مبنی بر باز شدن آن، هنوز خبر رسمی منتشر نشده است) و مشکلی که برای کوین یاماگا به وجود آمده، حالا خبر از اردوی استقلال می آید، با دو هفته پیش فرق دارد.

منابع نزدیک به سرمربی استقلال از تغییراتی در فهرست خروجی این تیم خبر می دهند و شاید مثل شروع فصل تابستان امسال لیگ برتر که قرار بود چند بازیکن از این گروه جدا شوند. ، اما هرگز این کار را نکردند، باز هم رفت و آمدهای زمستانی تا پایان فصل ادامه خواهد داشت و در کنار آبی ها می ماند.

با توجه به شرایط غیرقابل پیش بینی پیش آمده برای استقلال به نظر می رسد در روزهای آینده اتفاقات جدیدی برای باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات زمستانی رخ دهد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال