ضربه پرسپولیس به سنگ خورد/ پیشنهاد سرخ ها برای ستاره ای که مقابل یحیی دو گل زد رد شد



جواد آقایی پور بازیکن تیم استقلال در نیم فصل اول لیگ برتر عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشت و به همین دلیل در لیست ریسینگ زمستانی پرسپولیس قرار گرفت.

سران باشگاه پرسپولیس برای انتقال این بازیکن اقدام کردند و نامه هایی را به باشگاه استقلال خوزستان ارسال کردند و ظاهرا این باشگاه مبلغ 30 میلیارد را برای رضایت نامه آقایی پور در نظر گرفت و در نهایت مقرر شد جلسه ای بین سران این دو برگزار شود. باشگاه ها برگزار می شود و دو طرف در یک مذاکره رسمی در مورد شرایط این تایید از انتقال.

به گزارش “ورزش سه”، در این جلسه دو ساعته شرایط این انتقال به طرق مختلف مورد بررسی قرار گرفت و بازیکنان پرسپولیس پیشنهاد خود را ارائه کردند. استقلال خوزستان با اشاره به پیشنهاد اولیه خود مسیرهای جایگزین این انتقال و توافق با پرسپولیس را مشخص کرد. در نهایت این قرارداد طبق شرایط طرفین منعقد نشد و باید آن را تکمیل شده دانست و این واگذاری در شرایط فعلی انجام نشده است.

در این بین پرسپولیسی ها امیدوار بودند نبیل باهویی را با جواد آقایی پور معاوضه کنند اما در نهایت موفق به این کار نشدند تا این مهاجم مورد علاقه سرخپوشان پرسپولیسی نشود.

بیشتر بخوانید: شکست مقابل پرسپولیس برای جذب 3 بازیکن/ قرمزها به دنبال خرید چهارمی



سرویس داخلی اخبار فوتبال