اسکولز: یونایتد مضحک و دست و پا چلفتی بود

مک تامینا خوش شانس بود که اخراج نشد. باز هم به جای پاس دادن با توپ می دود. واقعا مسخره است. فرد هم خیلی بد بود. تنهاچ باید یکی از این دو نفر را بازی کند. اما حتی اگر یکی از آنها در میدان بود، اوضاع فرق نمی کرد. کیفیت ما در خط میانی بسیار پایین بود.”


سرویس خبر شماره: 1837261
17 مرداد 1401 ساعت 13:41 |
755

0نقطه نظر

پل اسکولز ستاره سابق منچستریونایتد از عملکرد این تیم مقابل برایتون انتقاد کرد و عملکرد شیاطین سرخ را مضحک خواند.

پل اسکولز به خصوص از عملکرد ضعیف منچستریونایتد در نیمه اول عصبانی بود. او پیکان را به سمت دو هافبک شیاطین سرخ، فرد و مک تامینای نشانه رفت و مدعی شد که در آن نیمه اصلاً از بازی خارج شده بودند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، منچستریونایتد شب گذشته فصل جدید را در خانه خود با شکست 2-1 مقابل برایتون آغاز کرد. این شکست با انتقادات زیادی برای یونایتد مواجه شد. پل اسکولز ستاره سابق خط هافبک شیاطین سرخ از جمله منتقدانی بود که با لحنی تند به عملکرد این تیم اعتراض کرد و مدعی شد بازیکنان یونایتد به خصوص هافبک بازی های مضحکی دارند.

ستاره سابق یونایتد در مورد آن گفت: “شروع واقعاً تکان دهنده برای یونایتد بود. در نیمه اول تیم واقعاً بد بازی کرد. از همان دقایق ابتدایی مشخص بود که بازی بد به پایان می رسد. مک تامینا همیشه سعی می کند بدود. توپ مسخره است کیفیت ما در خط میانی وحشتناک بود.