اطلاعیه پیکان: سامان فلاح را به یک شرط می فروشیم!

باشگاه پیکان اطلاعیه ای درباره آخرین شرایط مدافع خود منتشر کرد.

اطلاعیه پیکان: سامان فلاح را به یک شرط می فروشیم!

در اعلام فلش ها مشخص شده است:
با توجه به شروع فصل نقل و انتقالات و در جریان شفاف سازی خانواده محترم فوتبال در خصوص وضعیت سامان فلاح کاپیتان تیم فوتبال پیکان و امید کشورمان، لازم به توضیح است که این بازیکن به عنوان یکی از ستاره های ارزشمند و ملی پوشان باشگاه با سه پیشنهاد جدی مواجه شد.
باشگاه‌های محترم سپاهان اصفهان، استقلال و تراکتورسازی با ارسال نامه‌ای برای جذب این مدافع ملی‌پوش، شرایط انتقال وی را بر اساس اصول حرفه‌ای و بین‌المللی به صورت کتبی به باشگاه‌های مذکور ارائه کرده‌اند.
با توجه به اصول و قواعد آن و بر اساس نظر و نظر هیئت مدیره ابتدا سامان فلاح و سپس صلاح پیکان بر اساس فلسفه بازیکن سازی و بدون در نظر گرفتن شایعات و حواشی معمول در مورد آینده تصمیم گیری می کنند. . بازیکن انجام می دهد.
به همین دلیل اقدامات نهایی به گونه ای انجام می شود که به طور قطع منافع باشگاه و بازیکن تامین شود. ما همچنین همین سیاست را برای تمام ستاره های آینده تیم اعمال می کنیم.”



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1947409
Jul 8, 1402 @ 7:56 ب.ظ
75.5 هزار |

11نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در روزهای اخیر شایعات زیادی درباره سامان فلاح مدافع خودروسازان مطرح شده است. در همین رابطه گفته می شود او از چند تیم پیشنهاد همکاری داشته و باشگاه پیکان باید در مورد وضعیت او تصمیم گیری کند.
در همین راستا باشگاه پیکان اطلاعیه ای در مورد وضعیت فلاح منتشر کرد.