“ترجیح” Szoboszlai، مصدومیت کونه و سکوت کلارکسون – آخرین اخبار LFC – باشگاه لیورپول

جدیدترین لیگ برتر

“او چکمه هایش را به تو داد؟ اندازه شما هستند؟» ?
“تقریبا!” ?

سنگاپور - جمعه، 15 ژوئیه 2022: لیتون کلارکسون از لیورپول در جریان بازی دوستانه پیش فصل Standard Chartered Singapore Trophy بین باشگاه لیورپول و باشگاه کریستال پالاس در ورزشگاه ملی سنگاپور.  لیورپول 2-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

  • رابی فاولر به جدیدترین نام مطرحی تبدیل شد که پس از تصدی پست مدیریتی در القادسیه، به عربستان سعودی نقل مکان کرد.
  • شایعه روز احمقانه فصل امروز از حسن نیت ارائه می شود گازتا دلو اسپورتکه مدعی شده اند لیورپول همچنان به فدریکو کیزا، وینگر یوونتوس علاقه مند است

Kop Kids، برای شما آورده شده است @Joie_Baby ?? #آگهی pic.twitter.com/Q2VDOYTNQL

توییت روز

جو از آکادمی یک تور ویژه از مرکز آموزشی AXA از هاروی الیوت دریافت کرد؟

3 چیز امروز: مصدومیت کونه و شگفتی الیوت

این کلیپ دلگرم کننده را که در آن الیوت به یک پسر خوش شانس توری در مرکز آموزشی AXA می دهد، تماشا کنید، دیدن آن عالی است!



https://www.thisisanfield.com/2023/06/szoboszlai-preference-kone-injury-clarkson-silence-latest-lfc-news/ منبع:

گیدو شفر، گزارشگر ارشد لایپزیگر Volkszeitung، پیشنهاد کرده است که گزارش های مربوط به زوبوسلای به آنفیلد “بسیار درست” است و او از فقدان فوتبال لیگ قهرمانان ناراحت نخواهد شد.

سوبوسلای لیورپول را به نیوکاسل ترجیح می دهد

پس از گزارش‌های روز چهارشنبه مبنی بر مذاکره دومینیک سوبوسلای با قرمزها بر سر انتقال احتمالی، روزنامه‌نگار برجسته RB لایپزیگ با اشاره به اینکه هافبک لیورپول را به نیوکاسل انتخاب می‌کند، به آتش سوخت.

آخرین اخبار باشگاه لیورپول

در هر صورت، به نظر می رسد پیشرفت در حال انجام است. چیزهای هیجان انگیز!

لیورپول، انگلیس - چهارشنبه، 22 دسامبر 2021: جیمز مدیسون بازیکن لسترسیتی پس از زدن دومین پنالتی تیمش در ضربات بازی در جریان بازی یک چهارم نهایی جام حذفی لیگ فوتبال بین باشگاه لیورپول و لستر سیتی در آنفیلد جشن می گیرد.  لیورپول پس از تساوی 3 بر 3 در ضربات پنالتی با نتیجه 5 بر 4 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

  • منچستریونایتد برای خرید میسون مانت چلسی به توافق رسیده است. ما هرگز او را نمی خواستیم، نه؟ (بی بی سی)
  • گفته می شود لیدز به انتصاب دنیل فارک نزدیک می شود زیرا آنها برای بازگشت به لیگ برتر تلاش می کنند.ایمیل روزانه)

آن را به دنبال گزارش از ورزشکاراندیوید اورنشتاین، که گفت که قرمزها با زوبوسلای صحبت کرده اند، در حالی که اصرار داشت که معامله در این مرحله “پیچیده” باقی می ماند.

صحبت کردن با بسته بندی آنفیلدشفر توضیح داد: اگر بتواند بین لیگ قهرمانان با نیوکاسل و اروپا و یورگن کلوپ یکی را انتخاب کند، کلوپ و لیگ اروپا را انتخاب خواهد کرد.

اخبار روزانه شما از سیاره لیورپول در روز پنجشنبه شامل به روز رسانی در مورد چند هدف خط میانی و یک کلمه در مورد بازیکنان بین المللی ما است که به نوعی هنوز فوتبال بازی می کنند.

2NA8MGA برلین، آلمان.  12 فوریه 2023. فوتبال: بوندسلیگا، هرتا BSC - بوروسیا مونشن گلادباخ، بازی 20، المپیک، مانو کونه گلادباخ.  اعتبار: Soeren Stache/dpa - نکته مهم: مطابق با الزامات DFL Deutsche FuBball Liga و DFB Deutscher FuBball-Bund، استفاده یا استفاده از عکس های گرفته شده در ورزشگاه و/یا از مسابقه در ورزشگاه ممنوع است. شکلی از تصاویر سکانسی و/یا مجموعه های عکس ویدئویی./dpa/اخبار زنده الامی

  • هدف هافبک گزارش شده مانو کونه هنگام بازی برای فرانسه در یورو زیر 21 سال از زانو آسیب دید و باعث شد ورزشگاه را با عصا ترک کند.
  • در همین حال، هاروی الیوت یک گل انفرادی درخشان به ثمر رساند تا به انگلیس کمک کند تا آلمان قهرمان فعلی را در مرحله گروهی حذف کند
  • لوئیس سوارز سابق قرمز یک بار به لوکاس لیوا اشاره درخشانی به او داد داروین نونزبا تمجید از اروگوئه ای از عزم هموطنش در مصاحبه با باشگاه وب سایت رسمی