اظهارات بلند پرواز عبدی پس از صعودش در آسیا!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حسین عبدی سرمربی تیم جوانان ایران پس از پیروزی 11 بر 1 مقابل هنگ کنگ و صعود به فینال قهرمانی آسیا گفت: خوشبختانه این مسابقات را با مقام اول به پایان رساندیم و به مقام قهرمانی رسیدیم. همچنین توانست در این دیدار گلزنی کند.” ما از ابتدا لائوس را نمی شناختیم، اما قرقیزستان را می شناختیم. بعد از آن در آن بازی ها متوجه شدیم که هنگ کنگ چقدر قدرتمند است و چقدر می توانیم این تیم را تحت فشار قرار دهیم.

سرمربی تیم جوانان ادامه داد: باید از فردا صبح برای تمرین برنامه ریزی کنیم. فدراسیون فوتبال نیز باید با تمرینات و مسابقات مناسب به ما کمک کند تا به مسابقات قهرمانی آسیا برویم. من همه تیم ها را دیدم و اگر همه تیم ها با ما بازی کنند، مطمئنم می توانیم سطح خود را بالا ببریم و امتیازات خوبی از آنها بگیریم. بچه ها هر روز بهتر می شوند و امیدوارم قهرمان آسیا شویم.

عبدی در پایان گفت: اولین هدف ما خروج از مرحله اول بود. این مرحله بسیار پر استرس بود زیرا فقط یک تیم وارد شد. هدف بعدی ما قهرمانی آسیاست و هدف نهایی ما حضور در جمع چهار تیم برتر جهان است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی درباره برد ایران مقابل هنگ کنگ گفت: می دانستیم در این بازی پیروز می شویم، اما برای اینکه به بازی جوانمردانه احترام بگذاریم و تفاضل گلمان برای سایر تیم ها مهم باشد، باید با تمام توان وارد زمین می شدیم. به همین دلیل این کار را انجام دادیم. ما در این مسابقات به جز دو دروازه بان با همه بازیکنان خود بازی کرده ایم و امیدوارم بچه ها بتوانند برای مرحله بعدی که حضور 16 تیم برتر آسیا است، آماده شوند.


سرویس خبر شماره: 1847358
17 اکتبر 1401 ساعت 16:12 |
766

0نقطه نظر

ما می خواهیم یکی از چهار تیم جهان باشیم

سرمربی تیم جوانان ایران هدف نهایی خود را رسیدن به جمع چهار تیم برتر جهان با شاگردانش اعلام کرد.

اظهارات بلند پرواز عبدی پس از صعودش در آسیا!